Gå til innhold

Natural Selection - Den nyeste HL moden

Anbefalte innlegg

Natural Selection har vært ute noen uker nå, og handler om kampen mellom marines vs. aliens.

Det er noe de kaller FPRTSS (First Person Real Time Social Strategy), der det er en blanding av FPS (første person skyting) og RTS (strategi, bygge baser og slik). Dette er noe som aldri har vært utprøvd før, og jeg må si resultatet er enestående.

Skjekk ut disse sidene for mer info:

Den offisielle siden

og

Den offisielle news siden

Ta også en titt på NS forumet

[Jeg vet ikke helt om det er lov å skrive nyheter om mods, så bare flytt den i generell diskusjon hvis den ikke hører hjemme her]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-25 01:00, skrev l1th1um_:

Det ser jo dødskult ut.. :smile:

Ja, dette blir nok det neste store :wink:

I denne modden er ikke FPS skills alt, du må ha litt hjerne også. Og hvis du ikke er så god til å fragge, kan du ta deg av byggingen istedet :grin:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Etter at 1.03 kom ut gikk de fleste norske serverene ned, og har ikke kommet opp igjen. Så det har blitt litt lite spilling i det siste :sad:

Men nå har det kommet 2 nye servere.. så jeg tror jeg begynner for fult igjen snart :grin:

Lenke til kommentar

Ser ut som om du fikk lov til å ha den som en nyhetsnotis ;)

Skulle bare mangle også, dette spillet er så absolutt verdt å nevne selv om det er freeware. Jeg kasta meg med på bølga fra versjon 1.01 og spillte det hver ledig time i tre uker før jeg gikk litt lei. Kommer nok til å spille det mer snart.

Så min konklusjon er at denne mod'en er kommet for å bli. Til tross for en del glitcher som følger med HL motoren så har dette en like stor avhengighetsfaktor som CS bare en setter seg inn i det.

Jeg var nylig på et større LAN, og fant ut at å spre NS var et stort problem. Det er veldig mye å lære seg og derfor vil mange snu fort i døra. Av egen erfaring kan jeg si at det hele så svært ubalansert ut de første rundene, men hvis begge laga har nogenlunde like erfarne spillere så kan det bli en knivhard kamp med mye moro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...