Elensar Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) www.xsomnis.com Stad: Lanet tar plass i Førdehuset i Førde Kommune Når: 9. - 11. Februar Åpnar kl: 20:00 Pris: 350,- (påmeldt, 450,- ikkje påmeldt) Dagspass: 75,- (påmeldt, 100,- ikkje påmeldt) Plasser: ca 500 Premier: 10 000,- kr i 5on5 cs 1.6 compo. 2on2 Dota compo med produkt premie dvs. diverse gaming utstyr. Endret 8. januar 2007 av Elensar Lenke til kommentar
maskot Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Kass spel er det då? Får vi meir detaljar og sånt? Er det premiar? Koriels er plassane? Kor i Førde huset? Får vi mat? Kor god internett? Kor kan eg melde meg på? Mange spm Endret 5. januar 2007 av maskot Lenke til kommentar
zanti_91 Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 sjekk linken...... der finn du svar på det meste Lenke til kommentar
maskot Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Aha såg ikkje den i farta... EDIT: Ingen høgtalara? Spela vi berre 1.6 og wow der og då? Source då? Eller andre spel? Hvis det lanet blir uten musikk(alså at folk har med høgtalara) kan det jo ikkje bli så veldig kjekt då..? Endret 5. januar 2007 av maskot Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Source compo blir det mest sannsynleg ja. Er ikkje lov å ta med eigne høgtalarar(berre headsett). Crew vil ordne musikken. Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Noko som er litt morsomt med dette lanet er at dei forventar 500 stykker. Berre fordi dei har plassar til 500 stykker betyr det ikkje at det kjem 500. Men dei har jo berre sagt at det er plassar til 500 stykker, men det er berre 40-50 stykker som er påmeldt :!: Lenke til kommentar
Deepack Skrevet 9. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2007 Siden det er bare 40 på meldte er det sikker derfor han poster på denne siden, for å kanskje trekke mer folk til? eller at LAnet får mer oppmerksomhet? Hva ville du gjort i han situasjon? Personlig ville jeg brukt alle midler tilgjengelig ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå