Frodehf Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hallo, eg har tenkt å kjøpe meg eit eksternt lydkort. Har hjemmeanlegg til ca 40 000, trenger eit lydkort som matcher det. Litt high-end, ikkje alt for masse (setter grensen på 2500kr). Må kunne takle 5.1 surround (evt 7.1), og dts og alt det dere. Er det stor kvalitets forskjell mellom eksternt og internt? MVH Frode Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 tror det er bedre, du får mer for pengene med internt... men her er en med en god erfaring. 2,3 k kobles til via usb 2.0.. https://prisguiden.no/product.php?p...1976#userReview Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Siden du nevner surround, antar jeg at du har en surround forsterker/reciver. Hvis den har digital inngang, anbefaler jeg deg å kjøpe et Auzentech HDA Digital XMystique 7.1 Gold, å koble det digitalt (optisk eller coax) til surround forsterkeren. Bruker erfaring (BlueGears er kjøpt opp av Auzentech, kortene er identisk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå