cheeplix Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Min mening: Slå opp på flekken. Hadde dama spurt om noe slikt hadde det vært over og ut. Hvis hun fortsatt vil håper jeg du tar til vettet. Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) No offense, men faen for ei drittkjerring 7649570[/snapback] Well, offense taken! Du har ingen som helst rett til å bedømme noen med så litte informasjon om resten av historien. Og nei, jeg gidder ikke å ramse opp alle de positive tingene om henne, og heller ikke de negative tingene. Jeg startet ikke denne tråden for å høre "Drittkjerring" e.l. Jeg hadde et spørsmål, og du bidro ikke akkurat med noe kunnskap. Think before you post my friend. EDIT: No offense btw. Endret 5. januar 2007 av nikrus Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Det er vel strengt talt et stort negativt at hun vil treffe/ha sex med andre gutter mens hun er sammens med deg. Hun vil nok se om hun har sjangs med noen andre, og kan bruke deg om "sikkerhet" hvis hun ikke finner noen andre. Det er ingen vits å si ja, fordi hvis du sier ja så finner hun kanskje en annen og drar fra deg til slutt. Det er vel som å si: Kan jeg date andre personer mens jeg har deg som sikkerhet hvis jeg ikke finner noen, fordi hun må jo finne personer for å ha sex med dem. Hvis hun ikke finner noen andre å bli sammens med, og har litt sex for så å bli sammen med deg, så forklarer vel det hvor lite seriøs hun er i forholdet og bare tar deg som det eneste hun fant. Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Det kan jo være at hun finner ut, etter litt "eksperimentering", at du faktisk var bedre enn alt annet. Spørsmålet er om du hadde klart å ta henne tilbake etter at hun har vært på utforskning? Jeg tror ikke jeg hadde klart det!! Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Slike jenter er ikke verdt noen videre innsats. tenke seg og spørre om noe slikt? Du kan jo bare si: det blir enten det eller deg, så kanskje pipa får en annen lyd? Jeg ville i alle fall ikke tatt hun tilbake.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Det er jo ditt valg, men jeg ville ikke tolerert det. Om vi hadde vært faste partnere i ti år, og skulle gifte oss, og han ville ha et siste sprell før bryllupet.. Okei, det kunne ha gått, for da tror jeg jeg ville stolt på ham nok til det. Men.. To år? Alt for lite. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Dette hadde ikke jeg tolerert i det hele tatt..Det hadde vært over og ut! rart ønske egentlig spør du meg. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg er enig med nomore i post #58 at mange her viser lite åpenhet og er firkantet. Å kalle dama med de verste skjellsord og kaste henne ut på rappet er lite gjennomtenkt. To som elsker hverandre fortjener vel litt mer tid enn det? Snakke sammen er tingen. Hadde hun vært min dame så behøvde hun ikke spurt engang, fordi hun allerede visste at hun ville fått JA på spørsmålet. For meg er sjalusi et utslag av primitiv eierinnstinkt og uforenlig med frihet. Hvis man elsker noen, ønsker man at personen skal være fri. Dessuten er seksualitet noe man ikke bør låse inn i et bur med masse fy-fy-plakater på burveggene. Sex skal leves ut og man bør ta de anledningene som byr seg. Mennesker er ikke spesielt monogame når det gjelder sex. Som mange andre pattedyr er det naturlig for oss å være i et parforhold, men ha sex med andre artsfrender utenom. Å love troskap til en partner er naturstridig og vil sannsynligvis ende med utroskap før eller siden. Det er min mening. Men dette gjelder ikke meg eller andre. Det gjelder deg og henne. Finn ut av hva dere begge føler og mener. Kanskje dere kommer til at en pause i forholdet ville være positivt? Det er ikke umulig at det vil styrke forholdet på sikt. Dere kan begge vokse på å erfare andre forhold, også bare seksuelle forhold. Men det viktigste er at dere må gjøre det dere føler er riktig og ikke tvinge dere selv eller partneren til å gjøre noe uvillig. Lenke til kommentar
Mr. Ichkitdze Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Men dette gjelder ikke meg eller andre. Det gjelder deg og henne. Finn ut av hva dere begge føler og mener. Kanskje dere kommer til at en pause i forholdet ville være positivt? Det er ikke umulig at det vil styrke forholdet på sikt. Dere kan begge vokse på å erfare andre forhold, også bare seksuelle forhold. Men det viktigste er at dere må gjøre det dere føler er riktig og ikke tvinge dere selv eller partneren til å gjøre noe uvillig. Høres ut som en hel sesong av "Friends"... :!: Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Brukere som ber om å få innlegget sitt slettet bør ikke bli forbauset om de får ønsket oppfylt. Men å provosere det fram er ikke lurt. Edit: Det er det ikke å kommentere det i tråden heller. Reaksjoner på moderering skal tas på PM ifølge retningslinjene. Geir Endret 5. januar 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Det kan jo være at hun finner ut, etter litt "eksperimentering", at du faktisk var bedre enn alt annet. 7651112[/snapback] og hvis veien tar en annen vending, feks at hun faktisk finner ut av "eksperimentering" var litt bedre enn trådstarter ? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) hehe. Hadde dame fra litt før jeg fylte 15 til jeg ble 18, og må si en ting. Hadde x'n spurt meg om det hadde jeg dumpa hu på flekken. Herre, du har sikkert tenkt på å bolle andre jenter du også. Slå opp og ha det litt gøy, hu kommer sikkert til å være utro uansett med den instillinga der. Du er jo tross alt bare 17. Store kjangser for at hun ikke er the love of your life. Så fakk hu der, skjønner ikke at du kan vurdere et forhold med hu engang. Hadde ikke digga tanken på at en annen kar hadde liggi å dytta på dama mi, for å si det sånn. Endret 6. januar 2007 av wrangler Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Bare så det er sagt... dere er begge svært unge... hun har ikke noe "kjennskap" til andre gutter... så uansett så ville denne trangen antagelig dukket opp før eller siden... slik den vil til deg også dersom du ikke har fått noe "kjennskap"... før eller siden. Selv vil jeg anbefale en såkalt "pause"... det er jo egentlig et brudd, men litt vennligere stemt enn "dumping"... det er å finne ut hva en egentlig vil...og kanskje finne tilbake igjen. Husk dere har egentlig bare såvidt begynt å smake på livet... og prøve å gå rundt resten av livet å lure på hvordan det ville vært...vel... u do the math... Ingen grunn til å være så bastant... Ikke sikkert hun benytter seg av sjansen når alt kommer til alt en gang... og sjalusi kan du bare begynne å bearbeide med en gang... du gjør ingen andre enn deg selv vondt... I should know... been there... Endret 6. januar 2007 av Griffin Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 det at hun faktisk spurte deg om lov vil imo bety at hun bryr seg veldig mye om deg og vil ikke miste deg på grunn av dette.. men problemet er jo ikke at hun spurte, men hvorfor hun spurte.. og det kan du ikke vite uten at du spørr henne.. det kan bety at hun er usikker på om forholdet kommer til å holde så mye lengre ,og vil forsikre seg om at hun kan finne seg en ny visst det blir slutt.. eller det kan bety at er så sikker på forholdet at hun tenker "jeg vil ha flere enn bare en sex-partner i livet" og vil utforske andre gutter.. den sist nevnte er kanskje litt usansynlig men ikke umulig, men det vet sikkert du best siden det er du som er kjæresten hennes . Men jeg foreslår at du snakker med henne om hvorfor hun spurte deg om det, og svarer "nei" på spørsmålet uansett hva hun sier.. på denne måten vil du finne ut hvor mye hun bryr seg.. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Bedre å komme seg videre når hun spør slikt! Hadde du vært 10 år eldre så kunne nok saken vært oppe til diskusjon med tanke på tre/fire kanter etc.. Men her skal man være rimlig trygg på seg selv og partneren. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 De skulle jo snakke i morra elns tror jeg han skrev, så får se da Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Nei jeg ville gjort som mange andre her, droppa henne... Bare tenkt deg om hvordan forholdet deres vil bli frammover, selv om du er så, så glad i henne går det grenser hva som er sømmelig og hva et forrhold skal klare, for at det skal gå langt. Det jeg tenker er at om dama mi hadde spurt om noe slikt hadde jeg ikke kunnet sett på henne på samme måte som før, for jeg hadde mistet tilliten fra henne, og hvem veit hva som skjer vidre i et slikt forrhold hvor ting arter seg slik. Det du må gjøre er å sette deg ned å vurden hvor masse dette forrholdet er verdt og hva du må gå igjennom frammover hvis du fortsetter på denne veien eller om du bare vil gjøre det kort og brutalt. For slik det virker nå ser det ikke ut som det skal holde så alt for lenge, når hun allerede har spora slik ut. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Øøøøøh.....Dumpegrunn. Ikke mer å legge i det. Det er bedre å kutte ut enn å "eksperementere" med single-fakter inne i et forhold. Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) De skulle jo snakke i morra elns tror jeg han skrev, så får se da 7654037[/snapback] Ja, har avtalt å møte henne i morgen rundt klokken 15.00 for å diskutere saken og kose oss med en film, og denne gangen er det jeg som skal velge film(tror jeg da)! Og om dere lurer så blir det Pom Poko filmen som jeg syntes ser aldeles nydelig ut! Uansett, jeg vil poste en post om hvordan det gikk, og kanskje gi noen råd slik at hvis du skulle være like "uheldig" som meg så vet du litt mer om hva du burde og ikke burde gjøre. Er jo tross alt på diskusjon.no for å hjelpe EDIT: Endret HW-forumet til diskusjon.no på oppfordring av LeanFear Takk^^ Endret 6. januar 2007 av nikrus Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Thats the spirit:P Duskusjon.no btw:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg