nikrus Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Spør henne om det er greit for hun om du har sex med alle jentene du vil. så skal du se hva hun svarer.. 7648758[/snapback] Har spurt om det, det syntes hun var helt greit. Kanskje hun vil prøve ut jentesex, da synes jeg ikke at du burde stoppe henne, du kan jo kanskje ende opp i en trekant o_O Så er det den sjangsen at hun blir lesbisk :/ Hun vil prøve ut det ja... Jeg bryr meg fint lite om å ha trekant, i og med at det er kjærsten min jeg vil ha. Dessuten har jeg hørt at trekant kan ødelegge veldig for et forhold... Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hvis hun allerede har spurt deg så har hun bestemt seg. Hvis du sier nei, utsetter du bare problemet. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Om hun først skal gå fra deg, så burde du jo iallefall benytte sjansen for å få til en trekant, da. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Kast dama på dynga og be henne reise til helvete og kall henne et ludder av ei dritthore. Så sier du at du skal pule halve byen bare fordi hun foreslo at hun skulle ha sex med andre. Tenk å foreslå noe sånt foran ansiktet på kjæresten sin. Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 si at du vil ha trekant med jenter først, så kan dere prøve med gutter etterpå.. Forholdet har uansett ikke så stor fremtid, så det er like greit å prøve noe sprøtt før det er slutt.. Også kan det jo hende det er så gøy at dere fortsetter da - det er det ikke hvis du sier nei -ismannen Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Spør henne om det er greit for hun om du har sex med alle jentene du vil. så skal du se hva hun svarer.. 7648758[/snapback] Har spurt om det, det syntes hun var helt greit. Kanskje hun vil prøve ut jentesex, da synes jeg ikke at du burde stoppe henne, du kan jo kanskje ende opp i en trekant o_O Så er det den sjangsen at hun blir lesbisk :/ Hun vil prøve ut det ja... Jeg bryr meg fint lite om å ha trekant, i og med at det er kjærsten min jeg vil ha. Dessuten har jeg hørt at trekant kan ødelegge veldig for et forhold... 7648871[/snapback] Jeg er vel litt mer tolerant om det kommer til jentesex. Jeg vet det er merkelig, men likevel - jeg ville ikke tillat det, men skjønt bedre. Forbanned situasjon du er i der Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Om det er gutte eller jente sex hun vil ha spiller absolutt ingen rolle for meg, jeg prøver å se likt på begge kjønn i en hver situasjon. Det er akkurat like sårende og skuffende hvem hun ligger med. Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Har hun stilt deg ultimatum, eller er du bare redd for det? Har hun sagt at det er enten sex med andre, eller slutt på forholdet? Har hun sagt eller gitt uttrykk for dette, er forholdet allerede over. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Er det villeste jeg har lest! Etter det jeg har lest her så er det desverre bare en ting å si og det er at dere ikke passer i sammen lenger. Uansett hvor mye fuglene sang for dere i alle år så er det slutt nå og hvis det er noen trøst så er det helt naturlig. Man forandrer seg over tid og det virker som dama di har forandret seg i en helt annen retning enn deg. Gjør det slutt og behold de gode minnene istdenfor å utsette deg selv for lange perioder med fortvilelse, sjalusi, sorg og sinne. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Fortell oss hvordan dette går. Men jeg råder deg; Ikke la hu få gjøre det!. Det VIL gå utover DEG!! 1) Dere slår opp 2) Hun beviser at hun elsker deg og gir faen i sine fantasier. Så enkelt er det; To valg. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Enig i det som ble sagt over her. Gjør det slutt og få sjelefred. Død over forholdet. Finn deg ei som er gla i deg. FACT 1: Hvis hun var redd for å miste deg, ville hun ikke spurt deg om noe så fantastisk herslig som å få lov til å pule noen andre. FACT 2: Hun vil at du skal gjøre det slutt, derfor hun slenger dette i trynet ditt. Endret 5. januar 2007 av Databamse Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Har hun stilt deg ultimatum, eller er du bare redd for det? Har hun sagt at det er enten sex med andre, eller slutt på forholdet? Har hun sagt eller gitt uttrykk for dette, er forholdet allerede over. 7649021[/snapback] Nei, det er ikke et ultimatum, men det er veldig viktig for henne og jeg mener og tror at det vil spille en stor rolle for resten av forholdet vårt uansett hva som skjer. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 hadde dama mi (har vært ilag i 2 år, samboere) spurt om noe sånt hadde det gått på rævva ut med henne. hvordan skal du kunne stole på henne etter at du vet at hun vil ha sex med andre? (det var jo derfor hun spurte..) skeptisk til at du viser henne tråden, jeg hadde blitt sur hadde jeg visst at damen sitter og diskuterer privatlivet vårt (ja for det er vel det) på nettet Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Har hun stilt deg ultimatum, eller er du bare redd for det? Har hun sagt at det er enten sex med andre, eller slutt på forholdet? Har hun sagt eller gitt uttrykk for dette, er forholdet allerede over. 7649021[/snapback] Nei, det er ikke et ultimatum, men det er veldig viktig for henne og jeg mener og tror at det vil spille en stor rolle for resten av forholdet vårt uansett hva som skjer. 7649082[/snapback] Veldig viktig for henne? Vel, da er det egentlig bare et spørsmål: Hva er viktigst for henne, sex med noen hun ikke elsker, eller å beholde deg? Alle med normal hjernefunksjonalitet vil forstå hvorfor du ikke kan akseptere dette, så da får hun velge da. Velger hun bort deg, er det til det beste i det lange løp uansett.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hva om det er en test for å se om du faktisk elsker henne eller ikke. Hvis du gjør det så sier du nei, hvis du sier ja så kan hun bli BRA sur for at du sa ja hvis hun prøvde å teste deg. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Fytti helvete, er det noe spørsmål engang? Burde kaste hu på HUE og RÆVA ut på asfalten, PRONTO! Jenta kan ikke være riktig sammensveisa.. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 .. jeg mener og tror at det vil spille en stor rolle for resten av forholdet vårt uansett hva som skjer. 7649082[/snapback] Nettopp. Er dette noe hun fremdeles vil, dropp henne. Verre er det ikke, uansett hvor iskaldt det er og hvor glad du er i henne. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Eg må si det er utrolig hvor firkanta og lite åpne folk er her da? Fordi en person ønsker å prøve nye ting, og ja kanskje andre personer så betyr ikke det at vedkommende ikke elsker, eller overhodet kan elske deg. Eg mener, vi nærmer oss vel en del millioner på dette berget etterhvert, og at alle skal like det samme og mene at monogami er den eneste veien å gå, da må man være rimelig innesluttet. Det som er viktig i en slik situasjon(hvor man kan ha sex med andre) er å holde kjærlighet og sex separat så lenge man ikke er med samboeren sin. Kjærlighet og 'elskov' er forebeholdt kjæresten, mens sex er kun sex med andre. Hva er da galt i det? Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 jeg hadde blitt sur hadde jeg visst at damen sitter og diskuterer privatlivet vårt (ja for det er vel det) på nettet Hun vet det allerede, spurte om det var greit, hun syntes faktisk det var en god idé. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 No offense, men faen for ei drittkjerring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg