Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil ha sex med andre

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg og kjærsten min har vært sammen i 2 år, og har vært seksuelt aktive i omtrent like lang tid(med hverandre). Vi er begge to 17 år.

Kjærsten min spurte meg om hun ikke kunne ha sex med andre gutter fordi hun vil utforske litt, siden jeg har vært den eneste partneren hennes. Og ble selvfølgelig lei meg, men spørsmålet er; hva skal jeg gjøre nå? Skal jeg si greit, skal jeg si nei? Eller skal jeg si noe annet? Jeg har ikke lyst til å miste henne pga dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da bør du ikke la henne ha sex med andre. Det høres ut som hun har en i kikkerten siden hun spør om dette, så jeg ville gitt henne et kompromiss, at hvis hun ville ha sex med andre gutter så er ikke henne dama for deg. Men det er såklart vanskelig når man har vært sammen så lenge og bygget opp noe seksuelt og følelsemessig sammen.

Hvis hun absolut VIL ha en pause i forholdet så har du rett til å gjøre det samme. Ha sex med andre jenter. Men det er jo opp til deg.

Prøv heller å piffe opp sexlivet sammen? Pul offentlig, i baksetet på en bil, i skogen, skolen, jobben, der du måtte ønske. Spør om hun vil teste nye ting med deg. Kanskje det er noe hun tenner på som dere kan gjøre sammen som hun ikke har fortalt deg? Snakk med henne om det.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hvis min kjæreste hadde spurt om det, så hadde jeg blitt ganske forbannet og lei meg. Personlig så hadde ikke jeg likt at dama har sex med andre, mens hun er ilag med meg. Er jo fælt å tenke på at hun akkorat nå er å knuller med en annen gutt.

Men det er meg. Hvis ikke du synes noe om det, så si nei. Synes du det er greit, si ja. Ditt valg ;)

Lenke til kommentar
Prøv heller å piffe opp sexlivet sammen? Pul offentlig, i baksetet på en bil, i skogen, skolen, jobben, der du måtte ønske. Spør om hun vil teste nye ting med deg. Kanskje det er noe hun tenner på som dere kan gjøre sammen som hun ikke har fortalt deg? Snakk med henne om det.

7645098[/snapback]

Det er blitt gjort, har snakka med henne om det også.... Kom liksom ikke fram til noe jeg syntes var fornuftig. Vet at jeg har retten til det samme, men jeg har ikke lyst. Fordi jeg er fornøyd med hva jeg har, dessuten så er ikke jeg akkurat en dame magnet som kan velge å vrake i one-night-stands.

Lenke til kommentar

Bra av dama å i heletatt si ifra at hun vil ha sex med andre før hun gjør det syntes nå jeg. Ikke alle oss andre som har vært så heldige, men uansett hva som skjer så må du huske at det er mange andre jenter der ute. En tur på et shopping senter så inser man lett det.

Lenke til kommentar

Tror det har vært et lignende spørsmål oppe tidligere.

Aldri i verden. Kan ikke fatte at noen vurderer det i det hele tatt. Synes, iallfall for min egen del, at dette er et veldig sært spørsmål. Er en et par, så er en et par. Hvis hun vil ligge rundt med diverse klassekamerater, medspillere på fotballaget eller kompiser til fetteren til Kåre Knall, så er ikke dere lenger et par. Venner som har sex? Kall det hva du vil. Seff, du har swingers, og den slags, men de er vel litt mer voksne og har vel funnet litt mer ut av ting her i livet enn et par på 17.

Lenke til kommentar

Som en annen sier her. Hun har nok allerede funnet noen hun vil ha. Men jeg må nok understreke ett poeng her (noe jeg skriver med egen kjærlighetssorg akkurat nå) så er dere knapt 17 år gamle. Sjansene for at dere to er ment for hverandre resten av livet er MEGET små.

Ett parr som har vært gift i 10 - 20 år og prater om ett åpent forhold vet hva de kommer fra og hva de går til. Dere er knapt gamle nok til å bli så avanserte. Så spørsmålet fra henne er nok stilt på en naiv måte om hva voksne gjør.

Jeg skjønner du er glad i henne, men dette kan være hennes måte å provosere frem ett brudd. Jeg ville spurt henne hva konsekvensene er hvis du sier nei. Om hun vil gå fra deg og ha sex med fyren uansett. Da tror jeg du også ser at forholdet ikke har mye fremtid.

I din alder ville jeg aldri godtatt det.

Lenke til kommentar
Sjansene for at dere to er ment for hverandre resten av livet er MEGET små.

7645202[/snapback]

Føles ikke sånn :love: Men dessverre så er det nok sant det du sier... Jeg har spurt henne om det er noen spesielle hun har lyst til å ha sex med, hun svarte "Nei, jeg vil bare vite at jeg har mulighet til det".

Lenke til kommentar

7645202[/snapback]

Føles ikke sånn :love: Men dessverre så er det nok sant det du sier... Jeg har spurt henne om det er noen spesielle hun har lyst til å ha sex med, hun svarte "Nei, jeg vil bare vite at jeg har mulighet til det".

7645503[/snapback]

Hadde blitt skaptisk jeg, men... er tydeligvis noe hu lengter etter. Men det kan jo være så mangt fra spennende steder eller rett og slett at hun er veldig nysgjerrig på området. Men jeg hadde aldri tillatt noe sånt!

Lenke til kommentar

hmm, få en kamerat med i akten da vel ? En _god_ kamerat da altså, så du ikke får noe hengende over deg..

Ha det i bakhue, kjerringer er slue som faen!

Edit ; jeg å hadde vært nysgjerrig på andre folk, mtp sex, men jeg hadde aldri gjort noe slikt - Iallefall prøvd på en 3-4-5kant :) Eller 10kant ;D

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar

Hadde typen min ønsket det så hadde han vært singel. Jeg kunne aldri akseptert tanken at han lå rundt med andre mens han var sammen med meg. Uansett hvor glad jeg var i han. Nei, vil man ligge med andre så får man gjøre det singel. Spesielt når du egentlig syntes dette var ganske sårende og ikke liker det. Det ville aldri ha funket igjen etter noe sånt. I så fall måtte begge vært 100% enige.

Lenke til kommentar

7645202[/snapback]

7645503[/snapback]

Jeg hadde slått opp på flekken. Det er helt klart at hun ikke vil være med deg lengre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...