Azzido Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Eksperimenterte litt i kveld igjen med lukkertid. Her har dere ett bilde som er tatt mens det er fullmåne(som ikke vises på bilde) som lyser opp skyene. Bak skyene kan dere se antydning til stjerner som beveger seg hva syntes dere? Kan ta med en kort eXIF også: Blender f/14 Lukker 1619s Brennvidde 72mm Endret 4. januar 2007 av Azzido Lenke til kommentar
trondage Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Dette var et flott bilde! Gleder meg som en liten unge til jeg selv får mitt Canon EOS 400D som ble bestilt i dag! :-) Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Dette var et flott bilde! Gleder meg som en liten unge til jeg selv får mitt Canon EOS 400D som ble bestilt i dag! :-) 7644955[/snapback] Takk Bare å glede seg til det utrolig morro med skikkelig kamera Lenke til kommentar
mats A. Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Bra bilde Azzido. Jeg bestilte meg 400d i går kveld, fy søren så mye jeg gleder meg Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Bra bilde Azzido.Jeg bestilte meg 400d i går kveld, fy søren så mye jeg gleder meg 7645064[/snapback] takker Kommer vel selv til å beholde kamerahuset jeg har nå, men blir heller å skaffe litt nye objektiver osv. gleder meg til å ta i bruk mitt nye stativ også. Ett manfrotto sugekoppstativ til å feste på f.eks en bil Lenke til kommentar
trondage Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 For å ta bilde av speedometeret? :-D Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Kan du legge til en versjon hvor lysene ikke er med, om du får det til da? Skal være grei jobb med "clone tool" Sikkert mange som er totalt uenig med meg (Begynner å bli mange nå), men jeg syns at fokuset trekkes bort fra skyenne med lysene der. Marius Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 20 sek i ps. Jeg likte det, mulig andre ikke gjør det. Ha en god natt! Marius Lenke til kommentar
riktig Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Fullstendig enig i det med lysene, syns ikke de har noe der å gjøre. Det beste er et helt rent landskap som ikke forstyrrer med kunstig lys, men slikt er vanskelig å finne i våre dager. Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Fullstendig enig i det med lysene, syns ikke de har noe der å gjøre. Det beste er et helt rent landskap som ikke forstyrrer med kunstig lys, men slikt er vanskelig å finne i våre dager. 7645518[/snapback] stiller meg enig til lyset, men er nå sånn at det landskapet er rett på utsida huset der jeg bor så bruker det mye Blei bra den versjonen uten lysa også. Lenke til kommentar
trondage Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg er av den oppfatningen at lys fra hus osv. kan være fint om det passer inn i landskapet. Men for all del, bildet uten lys tok seg godt ut det også ja.. :-) Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Fullstendig enig i det med lysene, syns ikke de har noe der å gjøre. Det beste er et helt rent landskap som ikke forstyrrer med kunstig lys, men slikt er vanskelig å finne i våre dager. 7645518[/snapback] ja, lysforurensing er noe dritt, samt at alle skal ha hytter overalt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå