Kaizeren Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hei! Håper du kan hjelpe meg litt... Skal kjøpe meg ny PC, trenger noen ekspert råd til å bestemme meg. På forhånd har jeg tenkt ut å bruke omtrent 13-16.000. Jeg trenger ingenting utenom selve hjernen. Jeg er ingen data-ekspert og har ikke tenkt å gjøre noe som overklokking e.l. Nedenfor har jeg gjort meg noen tanker på hva jeg syns PC'en kan inneholde. PROSESSOR; PC'en brukes til alt fra skolearbeid, til mer krevendeprosesser som spilling og filmredigering. Trenger derfor en sterk PC. AMD eller Intel er det samme bare den takler krevende prosesser. RAM; tenkte meg at jeg bør ha 2 GB Minne. HARDDISK; lagrer mye på PC'en og trenger derfor god lagringskapasitet. Minst 400 GB. SKJERMKORT; ønsker et godt skjermkort til en ikke for høy pris. Spiller ikke de aller mest krevende spillene. Jeg er godt meg vil i jakten på drømme PC'en. Takker for alle tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Velkommen til forumet Gå for c2d e6600 setter kanskje opp et oppsett imorgen, men nå er jeg trøtt Lenke til kommentar
Kaizeren Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Takk for rådet om Intel Core Duo prosessoren, tror jeg kommer til å velge den. Har hørt Komplett.no er et bra sted å sette sammen en PC. Der står jeg mellom Gamer i25 og Gamer i35, det er litt forskjell med hovedkortet og hvilke skjermkort du kan velge. Setter pris på om noen kunne hjelpe meg å velge mellom Gamer i25 og i35. Og om dere i tilfelle vet om et annet bra sted å kjøpe selvbygger PC. Kaizeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå