lelvemo Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg har fjernet alt fra startmenyens oppstarts folder, men allikevel starter det opp en del programmer jeg ikke har bruk for at kjører. For øvrig er http://www.processlibrary.com/processscan/ et kjekt sted å scanne prosessene på maskinen (fant linken på dinside.no, og de sier den er trygg, og det samme tilsier min erfaring.) I hvert fall, jeg vet at man kan velge startmeny, kjør og så skrive inn regedit og trykke enter for å få opp registerredigering, men jeg vet ikke hvor jeg skal gå for å finne de programmene som starter automatisk. Håper noen kan tipse meg om dette! Mvh Lasse Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Skriv: msconfig i kjør og velg oppstartsfanen. Der kan du velge og se hvilke programmer som starter sammen med windows... Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hei, du kan også gå inn i registeret med regedit, gå til: hkey_local_machine\software\microsoft\windows\currentversion\run Der vil du se alle prog. som starter på maskinen din. Høyreklikk på den du vil ta vekk og velg fjern/slett. ** OBS ** vær sikker på hva du gjør i registeret, ta en kopi av den først i tilfelle du fjerner noe du ikke skulle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå