swanky Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg fikk et Fujifilm F30 til jul, sammen med et Olympus 1GB XD card (type H). Giveren hadde kjøpt dette i USA, så det er jo ikke dekket av norske reklamasjonsregler. Kameraet er fint og flott, men kommer ikke til å bli brukt av meg, så jeg tenkte å selge det. Har noen innspill på hva riktig pris ville være? I Norge koster jo kameraet fra 2500 og oppover, mens et minnekort koster ca. 350. Men da er jo kjøper dekket av norske regler, noe som ikke er tilfelle her. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 2000 inkl minnekort kanskje. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Takk for svar, da satser jeg på den prisen. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Er strømadapter og slikt tilpasset norske forhold da? Ettersom de i USA kjører på annen volt enn oss... Edit: Eller er det kanskje USB-strøm? Endret 5. januar 2007 av DrThomas Lenke til kommentar
swanky Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Hei, kameraet er 110-240V, men man trenger en reiseadapter for at pluggen skal passe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå