paranoide Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Hei igjen! Dere husker kanskje at jeg laget en tråd om bandet mitt Architect? Vel, nå er det på tide med det uungåelige soloprosjektet. Denne gangen blir det mer i sjangeren dub. Men litt rock også. Prosjektet heter 'goat'. Produksjonen er langt fra så sterk som på Architect demoene, men det høres OK ut. Alt er skrevet og spillt inn av meg, på ca 2. timer. http://www.uhort.no/artist/uhort Ny låt oppe nå! - Zombie Queen. Endret 13. februar 2007 av paranoide Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hei igjen! Dere husker kanskje at jeg laget en tråd om bandet mitt Architect? Vel, nå er det på tide med det uungåelige soloprosjektet. Denne gangen blir det mer i sjangeren dub. Men litt rock også. Prosjektet heter 'goat'. Produksjonen er langt fra så sterk som på Architect demoene, men det høres OK ut. Alt er skrevet og spillt inn av meg, på ca 2. timer. http://www.myspace.com/goatisking 7644689[/snapback] Slett ikke verst! Dette var veldig bra! Gode riff, fint lyddesign! Husker Arcitect ja, det var konge det! Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Ny låt - 'Zombie Queen' er klar på MySpace! Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Enda en ny låt oppe! Den mest rocka av alle. 'Day of the Rotten' -En blanding av 50's Sci-Fi, Dub og Rock. http://www.myspace.com/goatisking Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Siste låt oppe nå - 'Voodoo Princess Drone'. Håper det faller i smak! Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Effektiv, du Flotte låter, herlig lyd. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Effektiv, du Flotte låter, herlig lyd. 7668063[/snapback] Takk takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Må si at da jeg så Architect på friendslista så ble oppmerksomheten min trukket dit. Det var noe rart med trommene på Zombie Queen. Men så er jo min oppfatning at drums skal være helt akkustisk uten effekter. Men ellers så var det bra. Må bare legge til at Architect var jæævlig bra! Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Det er veldig vanlig innen dub, en sjanger vi har lånt mye av, at det er delay på stort sett alt, inklusivt trommer Bra du likte Architect. Har strengt tatt skrevet ferdig det første albumet vårt. Alt vi trenger er en vokalist og masse penger! Lenke til kommentar
Mit Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Ahh! gleda meg til og se nytt fra deg Klart vi husker Architect, dere trenger vokalist og penger da kan ikke jeg hjelpe med noe Likte sangene deres veldig godt og har vel egentlig ingen negative ting og komme med, den jeg likte best er Zombie Queen har dog ikke hørt så mye på de ennå siden jeg akuratt så tråden din. Noen mulighet for og laste ned sakene? skjer ikke noe når jeg trykker download :S Lykke til vidre herfra! Endret 21. januar 2007 av Mitjmannen Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Ahh! gleda meg til og se nytt fra deg Klart vi husker Architect, dere trenger vokalist og penger da kan ikke jeg hjelpe med noe Likte sangene dere veldig godt og har vel egentlig ingen negative ting og komme med, den jeg likte best er Zombie Queen har dog ikke hørt så mye på de ennå siden jeg akuratt så tråden din. Noen mulighet for og laste ned sakene? skjer ikke noe når jeg trykker download :S Lykke til vidre herfra! 7760728[/snapback] Det er bra å høre. Vi kommer med mer snart. Har et Lightning Bolt/Hella/Hard-rock prosjekt på gang også. Låtene kan lastes ned fra www.uhort.no/artist/goat om du vil, men det kommer også en EP i nær fremtid, så fort Frifond får ut fingeren. Da kommer det også en femte låt, og samt litt stemningslyder mellom hver låt. Og selvfølgelig orginalt cover-art av Niv Bavarsky, fra bandet Whirling Dervishes. Skal holde dere oppdatert! Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) En liten oppdatering. EP'n er ferdig, ihvertfal låtene. Navnet er 'Obscuro Grooves'. Tracklisting er 1. Skeletons - 3:15 2. Zombie Queen - 4:29 3. Day of the Rotten - 3:44 4. My Hand is Copper, My Brow is Lead - 7:16 5. Voodoo Princess Drone - 4:13 Har lastet opp 'My Hand is Copper, My Brow is Lead' eksklusivt for dere her på Diskusjon.no Last ned her. Endret 27. januar 2007 av paranoide Lenke til kommentar
Mit Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Meget bra, bare og pøse ut flere sanger det Lenke til kommentar
espen118 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Ja Ja veldig bra, det er bare og stå på Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Takk takk. Men kunne tenkt meg litt skikkelig feedback? Lenke til kommentar
maxM Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Synest at romstørrelsen/delay på trommene i Zombie Queen var for stor, hører echoet fem, seks ganger, og siden echoet ikke går inn i takten er det bare iriterendes. Syns også at bassen burde dempes en smule, ikke mye siden den er mye av lydbilde, men bitte bitte litt. Stå på, dette liker jeg veldig godt Endret 29. januar 2007 av maxM Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 maxM, det er greit, men det var absolutt meningen at det skal være slik. Ville spice opp låten med litt synkopatiske elementer, og det var løsningen. Jeg mikset dette på mine shitty pc-høytalere, så bassen kan være litt kraftig på noen anlegg. Ellers takk for god feedback Lenke til kommentar
maxM Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Da er det nok bare jeg som ikke er fan av slike elementer. Klarer f.eks. ikke å digge Mars Volta. Har prøvd å "høre" meg til det for harde livet tro meg, men blir for spesielt for min del, Har lyst til å like det, alle sier det er så bra så er nok noe ved dem men men (jeg er påvirket av pop:( ). Circa Survive er det nærmeste Mars Volta jeg klarer å digge. Endret 30. januar 2007 av maxM Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Da er det nok bare jeg som ikke er fan av slike elementer. Klarer f.eks. ikke å digge Mars Volta. Har prøvd å "høre" meg til det for harde livet tro meg, men blir for spesielt for min del, Har lyst til å like det, alle sier det er så bra så er nok noe ved dem men men (jeg er påvirket av pop:( ).Circa Survive er det nærmeste Mars Volta jeg klarer å digge. 7837485[/snapback] Nei, men da er det ikke stort mye å gjøre med det. Circa Survive er ikke akkruat lignende Mars Volta, jeg skjønner ikke helt sammenligningen der, but each to his own Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå