El-Deno Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Stress.no Veldig mye bra der, kanskje litt dyrt. Men stil koster litt Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) nei det slår ikke helt an hos damene med klær det står stfu noobs på osv... Endret 5. januar 2007 av laserskriver Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 nei det slår ikke helt an hos damene med klær det står stfu noobs på osv... 7648517[/snapback] BESTE er å finne seg en dame som ELSKER data og cs haha, finnes ikke mange av dem, men har da sett noen da, mange er da veldig søte! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 - I find life easier to live with lowered expectations Enellerannen. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 - I find life easier to live with lowered expectations Enellerannen. 7648722[/snapback] vær så snill å skriv norsk så jeg kan leste hva som står, er ikke så flink til engelsk! Lenke til kommentar
wilai Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Eg lev lettare vist folk forvente mindre av meg Endret 5. januar 2007 av wilai Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 - I find life easier to live with lowered expectations Enellerannen. 7648722[/snapback] og hva mener du med det? Jeg finner live enklere å leve med mindre forventninger? og hva i alle dager betyr det? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hvis du skreddersyr en drømmedame i hodet ditt og sammenligner alle jenter med henne, vil du aldri bli fornøyd. Man kan ikke gi faen i skavankene sine fordi det kanskje finnes noen som ser forbi dem. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Men hvor gammel er du egentlig? Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Hvis du skreddersyr en drømmedame i hodet ditt og sammenligner alle jenter med henne, vil du aldri bli fornøyd. Man kan ikke gi faen i skavankene sine fordi det kanskje finnes noen som ser forbi dem. 7648842[/snapback] ja jeg skjønte det nå, ja du har rett, huff @ DennisV: Vis du leser hele tråden finner du det UTROLIG fort ut Endret 5. januar 2007 av On1Musha Lenke til kommentar
Heretique Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hvorfor bry seg så heftig om hva alle andre syns? Bruk det DU liker, det DU syns er kult. Og selvfølgelig, det DU syns er behagelig. Det gjør jeg... Lykke til Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Klær og sko fra Urban og Carlings er helt ålreite. Og det skader ikke å prøve å spørre betjeningen for veiledning. Urban på Byporten hadde skikkelig god service da jeg var der sist. Veldig behjelpelige folk Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Mitt tips er å starte og bytte ut garderoben sakte, men sikkert. Begyn med basisplagg, enkle tees, v-hals, u-hals og vanlig crewneck. (ToS og Fillipa K er greie merker, evn. HM er også på det område) Finn ut hvordan bukser du liker, straigtleg, bootcut, thight, baggy, drainpipes++ og kjøp inn. Kjøp gensere etter hva du liker, men kan anbefaler merinoull genserene på HM, enkle og pene, men må fornyes relativt ofte så egentlig greit og liegge inn litt mer penger i de og ha de litt lengre. Mitt tips er å holde seg unna J&J og egentlig det meste på Dressman, elendig kvalitet + forferdelig snitt og passform. Prøv å ikke kopierer stilien til andre.. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 takk, liker dissa baggy buksene jeg:D dem er så kule! hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå