Gå til innhold

Trenger en ny kles still, nå: lassaron

Anbefalte innlegg

hei, jeg er en gutt på 18 som har hørt av flere av xene mine at jeg er dorlig kles smak, har lest masse poster her på diskusjon.no om klær osv, men jeg vet ikke om min stil er skate klær eller nerde klær osv, seff hadde det vert litt kult med en genser som det sto STFU N00BS på, vil jo ikke betale over 1000 kr for en bukse heller, noen som har link til noen KULE klær? helst norsk, orker ikke masse porto greier, dere jenter? hva synes dere gutta skal gå med? skal buksa være på knærene?

nå går jeg med en helt vanelig buske og en helt vanelig genser uten noe mærke, og en bulls lue da, mærker at folk ser "litt" rart på meg, men sånn er det vel å være lassarond?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pic please, Så kan vi se hva som bør forbedres

7645536[/snapback]

huff.. dere vil bare le :cry: desuten er camera mitt på på værksted, men den skal da snart være her!

Langt hår, hva synes dere om det? litt pistrete, kommer til å bli flins om noen år tenker jeg :cry:

Lenke til kommentar

Vekk med flisete hår.

Vekk med uren hud.

Vekk med mangel på tannpuss (merkelig setning).

Vekk med utvasket tøy, både fargemessig og med tanke på fasong.

Vekk med for store bukser.

Vekk med slitte skatesko (eller andre slitte sko).

Så er det på tide å bygge opp igjen litt. Finn ut hva du liker, og ikke minst hva du kler. Ny frisyre, trenger ikke være kort hår, bare velstelt. Liker du store klær er ikke det noe problem, bare kjøp klær som er laget for å være baggy, ikke bruk klær som er for store for å ha en baggy look.

Gå for basic-plagg som ikke nødvendigvis trenger å være spesielt dyre. Så krydrer du med finere accessories.

Motetråden er et fint sted, samme med "hvem er du i dag"-tråden. Der kan du kanskje finne bilder av hvilken stil du vil ha, hvis du har noe formening om dette.

Lenke til kommentar

Først finner du ut hvilken stil du vil ha, så finner du en med den stilen og hermer (helst ikke en du kjenner, de blir bare sur).

Selv kjøper jeg de fleste klærne på Dressmann og H&M, men blander de med litt "merkeklær" og vips, det ser ut som om jeg går med dyre klær (hmm, det hørtes ganske dumt ut, målet mitt er absolutt ikke å se om som om jeg har dyre klær).

Lenke til kommentar
Først finner du ut hvilken stil du vil ha, så finner du en med den stilen og hermer (helst ikke en du kjenner, de blir bare sur).

Selv kjøper jeg de fleste klærne på Dressmann og H&M, men blander de med litt "merkeklær" og vips, det ser ut som om jeg går med dyre klær (hmm, det hørtes ganske dumt ut, målet mitt er absolutt ikke å se om som om jeg har dyre klær).

7646783[/snapback]

HAHA... husker godt da jeg var på H&M.. ELENDIG kunde service. + at alle buksene dem hadde passa ikke en gang, vil ikke gå i en buttikk dere alle er kapetalister! Dressman, selger dem ikke bra dresser der da? også hørt at det er Veldig dyrt!

Kan noen vise meg noen stiler da? noen bilder? er jo en kar på jobben da, han er kul, men han har buksa LANGT nepå knæra, har sett etter noen hår frisyrer som er kule men finner ikke noen, noen som har link? har googla og alt!

Lenke til kommentar
Dressmann dyrt? Jeg har forresten aldri kjøpt bukse på H&M, men ellers skjønner jeg ikke hva du snakker om. Kapetalister?

7647885[/snapback]

dem tenker bare på penger, dem slenger jo buksa til meg, mens på andre butiker så er dem iallefall "litt" mere høfelig!

Lenke til kommentar

Da burde du nok holde deg unna Dressmann også, da det er umulig å komme seg ut uten at de nærmest truer deg til å kjøpe en pakke med sokker eller noen hansker.

Her har du eksempel på en med buksen på knærne og en ellers fortreffelig klesstil...ironi? nesj...er meg meg? jah...litt full? muligens...

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

hahaha. dritt bra, sånn går han på jobben min å, men seriøst? går du sånn på gata? hadde jeg ALDRI turt, men husker da en kar på folkehøyskolen i fjord, han er Norgest mester i bmx ett eller annet, han er like stor som meg, ca. 100kg, han hadde BRA stil, han hadde også et brunt og et blåt øye, buksa LANGT nepå knæra, veldig spesiels bukser det der ja, noen flere som tær å vise stilen sin med et bilde? at ikke Expert kan kjappes seg litt med det kamera mitt :mad:

Lenke til kommentar
Nei, jeg går ikke sånn, jeg var temmelig full og...tja...måtte jo posere litt fint.

7647987[/snapback]

hehe, konge det der ja, men jeg har sett folk gått sånn på gata ja!

Tenkte på buksa ja!

Endret av On1Musha
Lenke til kommentar

Jeg så heller ikke ut da jeg var 18, men nå er det bra.

Ment som positiv oppmuntring!

Ikke gå på Dressman (selv om det ikke er dyrt der.), gå på Carlings eller til nøds Jack&Jones. H&M har også enkelte bra plagg, har kjøpt et par tøffe jakker der som ikke var dyre. Hvis du kun går på Cubus, så ender du opp slik du er nå; allværsjakke og Bullslue med et par dongeribukser uten fasong. Skal du se bra ut, så koster det. Dessverre? Mulig det. Som en sa over meg her, billige klær kan være kule, men miks en billig jakke med f.eks litt dyrere bukser og kanskje en tøff hettegenser til 499 eller noe slikt? 299? Ikke 99.

Flisete hår er stygt hvis det kombineres med overnevnte allværsjakke og bukser uten fasong. Sko er viktig, og hvis du absolutt ikke vil bruke minst 600 kroner på noen kule sko, så får du greie kopier i de fleste skobutikker til 199 og opp.

Det koster å se bra ut, det er bare sånn det er. Gøy er det også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...