Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Har jeg liten blære?

NextoN

Anbefalte innlegg

• 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest tissetrang

Beklager at jeg drar opp en gammel tråd men jeg søkte etter noe om inkontinens eller lignende. Jeg har slitt med dette problemet i mange år nå og har aldri funnet et bra nok svar. Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det applemania skrev. Jeg må planlegge toalettbesøk hvis jeg skal noe sted og dette problemet har satt seg i meg ikke bare som et fysisk problem men som et psykisk problem. Jeg er livredd for at jeg skal ha et uhell og tisse i buksa, noe som har skjedd når alt dette begynte i første omgang, og den angsten har blitt sittende i meg.

Jeg må også tisse et par ganger når jeg legger meg og hvis jeg ikke får det til så får jeg ikke sove før jeg i hvertfall har fått ut nok skvetter til at jeg kan slappe av. Jeg får nå tabletter av legen som skal utvide blæra og hindre lekasje etc. Men noen ganger så kommer angsten for å tisse på seg i veien får medisinen virker det som. Medisinen får blæra til å bedre holde på urinen men angsten egger hele tiden til tissetrang når jeg tenker på det. Resultatet er tissetrang i ene øyeblikket og vanskelighet med å tisse i andre øyeblikket.

Jeg er så utrolig lei av dette. Jeg må få legen til å ordne alle mulige undersøkelser som er tilgjengelige for å finne ut av dette men jeg er alltid redd for at jeg må leve med det. Det har ødelagt så mye for meg sosialt.

Lenke til kommentar
Jeg er så utrolig lei av dette. Jeg må få legen til å ordne alle mulige undersøkelser som er tilgjengelige for å finne ut av dette men jeg er alltid redd for at jeg må leve med det. Det har ødelagt så mye for meg sosialt.

Hvilket kjønn er du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...