Gå til innhold

Hvilket NFS-SPILL er best.


Anbefalte innlegg

satte meg nettop ned med Nfsu 2, og ble overasket av hvor bra det var. hadde ikke spilt det på over 2 år nå, på den tiden har jeg rukket å bli svært godt kjent med nfs most wanted, og prøvd meg frem med nfs carbon.

 

Carbon er etter min mening en skam for hele serien, det er som en ny utagave av Nfsu 2, bare med politi og alle tingene som var morsomt i Underground er nå bare kjedelige.

Det verste av alt er at grafikke er på samme nivå mellom disse to spillene.

 

nfsmw er noe litt annet igjenn, lyst og hyggelig,men litt vel ensformig?

 

Hva mener dere? hvilket av disse tre spillene er best?

 

ingen krangel plz :thumbup:

Endret av chaos king
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
NFS most wanted etter min mening, Hot Pursiut 2 er bra. Men synes most wanted er mer intens + en svært behagelig grafikk.

7644415[/snapback]

 

Likte det også personlig... Men det ble for ensformig og kjedelg i lengda. Grafikk er ikke det viktigeste bensinkanna.... ;)

 

Chaos King: Det enkle er ofte det beste!! Hot Pursuit var best!!

 

EDIT: *HOST* ER *HOST*

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Need for Speed III: Hot Pursuit det er prat om? (elsk btw)

7644466[/snapback]

 

Ja hva trodde du?? Det er jo ingen tvil!! NFS har gått altfor mye over til "bilstæsjekonseptet", som jeg personlig ikke synes er så veldig interessant... :nei:

 

 

Dette vekker gode minner!! :love:

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Need For Speed: Hot Pursuit 2 :love:

Genialt spill. Hvem trenger egentlig styling, pimping og bling-bling som det er på alle de etterfølgende spillene. Det var et steg i riktig retning med Most Wanted, men så ødela de alt med Carbon. Har bare prøvd det i 5 minutter, men det var nok til å forstå at det ikke var NFS. Hvem f**n fant på den j***a ideen med å gi minuspoeng for å krasje i andres biler? Det er jo halve morroen å tvinge motstanderne av veien.

Og de har tatt vekk den geniale Be the Cop-modusen fra NFS:HP2 i de senere spillene. Hva tenker EA egentlig med? Lommeboken?

Endret av IamBored
Lenke til kommentar

High Stakes var min favoritt, sier var fordi jeg ikke spiller det mer men er fortsatt det beste i mine øyne.

 

Jeg ser på porsche-spillet som et spinoff-produkt og regner det ikke som et NFS-spill, ellers så synes jeg porsche er det beste bilspillet.

 

EDIT: får heller ikke spillt noen nfs-spill eldre enn underground 1 på min pc nå...

Endret av Civilix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...