Gå til innhold

Lost Planet review - 95/100


Cryovat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har såvidt testet dette spillet (PAL FULLVERSJONEN) og det sliter med AA..

Har ikke sett lignende på 360 spill.. Er en slik strek hele tiden når du beveger kamera, eller så er det min xbox360 som går på siste verset, men dette har kun skjedd i dette spillet.

7646416[/snapback]

Det er nok bare din Xbox 360. Hos meg var det helt fin AA.

 

Råbra spill, men sitter fast litt på lvl 3. :p

7646770[/snapback]

 

 

Funker helt fint hos meg også.

 

Jeg sitter fast jeg også. Level 5 trur jeg.

 

Spillet er bra. Regner med at MP delen er bedre en SP. Hater disse Akrid skapningene, spesielt "boss'ene"! Spillet er lagt opp på samme måte som plattformspillene på NES o.l. Du møter større og større "boss'er" i slutten av hvert level/brett/mission. Akkurat dette skuffet meg. karakter 7/10 passer ganske fint.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Spillet er bra. Regner med at MP delen er bedre en SP. Hater disse Akrid skapningene, spesielt "boss'ene"! Spillet er lagt opp på samme måte som plattformspillene på NES o.l. Du møter større og større "boss'er" i slutten av hvert level/brett/mission.  Akkurat dette skuffet meg. karakter 7/10 passer ganske fint.

7651831[/snapback]

:D Nei, det er jo råkult da! Er skikkelig tøft med de megasvære monstrene som brøler så det dundrer i huset.

 

Men på level 3 så kjører jeg ut på snøen der, men så kommer bare den svære tingen å spiser meg. :/ (Klarer å komme meg unna den, men er grenser for hvor jeg lenge jeg gidder å springe rundt der)

 

 

 

Va menere dere med AA?

7651900[/snapback]

AA = Anti Aliasing. Altså kantutgjevning.

Bilde:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Anti-aliasing.jpg
Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
:D  Nei, det er jo råkult da! Er skikkelig tøft med de megasvære monstrene som brøler så det dundrer i huset.

 

Men på level 3 så kjører jeg ut på snøen der, men så kommer bare den svære tingen å spiser meg. :/ (Klarer å komme meg unna den, men er grenser for hvor jeg lenge jeg gidder å springe rundt der)

 

 

 

 

 

 

 

Du skal ikke gjøre noe med de store "ormene". Du skal bare komme deg fort forbi.

 

Det er artig med "boss'ene", men det får være grenser. Green eye monstret i level 5 eller 6 er ikke lett.

Lenke til kommentar

Tror ikke det er japansk tale selv på den japanske versjonen av spillet. Er jo Capcom som lager det og veldig mange (om ikke alle) av spillene fra Capcom har i det siste bare hatt engelsk dubbing. Er vel fordi det er "kult" med engelsk i Japan :p

 

Edit: Hvor studerer du japansk forresten? :p

Endret av Kadaju
Lenke til kommentar

IGN har kommet med sin dom, og den lyder 8.5/10. Konklusjonen følger nedenfor:

 

Lost Planet is a great game that suffers from a few bad design decisions. The graphics are excellent by any standard with only v-synching issues preventing them from looking truly amazing. The enemy design and amount of action they deliver makes for great gameplay that is hampered by control mechanics that get in the way of the experience. Add in a stumbling story and you have a game that doesn't quite reach the levels of some of the more outstanding titles we've seen in recent months. The bottom line, though, is that the game is a lot of fun and that's all that really matters, isn't it?

For min egen del blir det vel å gå til innkjøp av Lost Planet, selv om det faktum at det tar 2 år å reise seg etter å ha blitt "slått i bakken" og at man ikke kan sikte rett opp er smålig irriterende.

 

Hele anmeldelsen fra IGN.com

Lenke til kommentar
Tror ikke det er japansk tale selv på den japanske versjonen av spillet. Er jo Capcom som lager det og veldig mange (om ikke alle) av spillene fra Capcom har i det siste bare hatt engelsk dubbing. Er vel fordi det er "kult" med engelsk i Japan :p

 

Edit: Hvor studerer du japansk forresten? :p

7654956[/snapback]

 

Fordi jeg vil spille spill opptil 6 mnd før alle andre! :love:

 

Neida, drømmer om å bli tolk og reise litt, pluss at jeg ikke er typen som er 8-16 lønnslave. :p (Ble lei etter 1 år..)

Lenke til kommentar

Ja da gikk jeg til anskaffelse av spillet og liker det hittil. Av en eller annen grunn får jeg litt arkade følelsen av det. Det er nok først og fremst p.g.a. thermal energien man må samle opp. Er foreløpig på lvl 2 (?), tror jeg. Skal få spilt litt etter å ha øvd på samfunnsfag prøven, men hittil imponerer spillet. Liker denne typen. En annen ting som er med spillet er jo at vanligvis er det siktet som er i midten og at omgivelsene endrer seg utifra det, mens her er det siktet som endrer seg. Var litt uvanling fra starten, men etterhvert funka det fett.

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som ikke liker dette spillet etter å ha prøvd demoene? SP delen virket temmelig gammeldags arkade der man skal plaffe ned horder av aliens mens stadig plukker opp nye våpen underveis. Synes også MP delen var ganske skuffende. Våpnene føltes lite nøyaktige og ikke særlig effektive. Gameplayet lignet veldig på "conquest" slik vi kjenner de fra Battlefield serien, uten at noen brydde seg noe særlig om å faktisk erobre kontrollpunktene.

 

Mye tvil burde komme Lost Planet til gode i og med at det er bare demoer, men jeg stiller meg i alle fall foreløpig skeptisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...