Gå til innhold

Lost Planet review - 95/100

Cryovat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snakker om å plukke ut anmeldelser. Fra en ubetydelig site såklart også.

7644740[/snapback]

Det var ikke snakk om å plukke ut anmeldelser, visste ikke at det fantes andre anmeldelser ennå engang da jeg laget tråden. Ro ned konspirasjonsteoriene. :nei:

Dette er hva spillet har hittil. 73%.

Det er mest sannsynlig ganske så middelmådig.

7644740[/snapback]

73% i snitt av fem anmeldelser. Skal du absolutt komme dragende med statistikk kan du iallefall vente til det kommer et stort nok nummer anmeldelser til å gi et gjennomsnitt som faktisk sier noe.

Endret av Cryovat
Lenke til kommentar
Snakker om å plukke ut anmeldelser. Fra en ubetydelig site såklart også.

7644740[/snapback]

Det var ikke snakk om å plukke ut anmeldelser, visste ikke at det fantes andre anmeldelser ennå engang da jeg laget tråden. Ro ned konspirasjonsteoriene. :nei:

Dette er hva spillet har hittil. 73%.

Det er mest sannsynlig ganske så middelmådig.

7644740[/snapback]

73% i snitt av fem anmeldelser. Skal du absolutt komme dragende med statistikk kan du iallefall vente til det kommer et stort nok nummer anmeldelser til å gi et gjennomsnitt som faktisk sier noe.

7645190[/snapback]

Så et enkelt 95/100 review er altså mer rettferdig ? Og hvis du hadde lest litt mer så sa jeg også

noe mesterverk er det garantert ikke hvis scoren holder seg.
Lenke til kommentar

Jeg har såvidt testet dette spillet (PAL FULLVERSJONEN) og det sliter med AA..

Har ikke sett lignende på 360 spill.. Er en slik strek hele tiden når du beveger kamera, eller så er det min xbox360 som går på siste verset, men dette har kun skjedd i dette spillet.

Flere butikker har fått dette spillet, så hvis du vet om ei sjappe som er litt sløv med å sette spillet ut på releasedato så er det bare å kjøpe i dag.

Var det ikke slik på demoen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Har ikke sett lignende på 360 spill.. Er en slik strek hele tiden når du beveger kamera, eller så er det min xbox360 som går på siste verset, men dette har kun skjedd i dette spillet.

7646416[/snapback]

Det er nok bare din Xbox 360. Hos meg var det helt fin AA.

Råbra spill, men sitter fast litt på lvl 3. :p

Lenke til kommentar

Flere butikker har fått dette spillet, så hvis du vet om ei sjappe som er litt sløv med å sette spillet ut på releasedato så er det bare å kjøpe i dag.

Var det ikke slik på demoen?

7646416[/snapback]

Det er fordi du bruker VGA tenker jeg. Etter høstoppdateringen fra MS så sliter Capcom spillene med tearing. Veldig tydelig på Dead Rising. Tror Capcom har sagt at de skal fikse det i en patch

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...