Beyma Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 ”SUPER BOOM” HØYTTALERKASSE 12” ifra bilxtra.. http://www.bilxtra.no/pdf/multimedia.pdf Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Sier? Ok, sett deg tibake, se for deg Hulken på speed og mescal idet han uler følgende: "FYTTEKATTA FOR ET ALDELES UNYTTIG PRODUKT" Det er hva jeg kunne tenkt meg å si... Og det er ikke å ta i engang. Dette er i høyden noe som kan kjøpes inn for kortvarig mishandling i en russebuss, men til bruk for å lage godlyd eller tilogmed masse lyd er det høyst sannsynlig totalt udugelig. Ethvert produkt som påberoper seg denne type superlativer i beskrivelsen bør jaggu leve opp til det, men her er det nok snakk om salgstriks vil jeg tro. Det er min personlige og subjektive oppfatning Må du ha en ferdigkasse, eller ser du for deg å kunne bygge sjøl? Har du noe utstyr fra før, spiller, forsterker+++? Hva er du ute etter lydmessig? Hva er budsjettet? Ser du for deg å bruke litt tid på innkjøp og bygging for å få et bedre sluttresultat enn å hive inn "billig" hopsop som spiller deretter? Endret 4. januar 2007 av Jalla Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Ja, men jeg er 17 år gammel.. har tenkt til å kjøpe noen ganske gode høytalere.. er bare en sub jeg er ute etter nå.. kan tenke meg å bygge en kasse, men har minimalt med penger og den kosta 750 kroner så tenkte kanskje den vile fungere i en liten golf som er min første bil.. Funker den ikke i det hele tatt. der jeg bor er et velkjent sted for tyveri også så gidder ikke å kjøpe noe skikkelig bra før jeg får en ordentlig jobb og bil. Det jeg spør om er om den funker til noe spilling? Svarer her og jeg.. ^^, Lenke til kommentar
Badon Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Uansett så ville ikke jeg kjøpt den. Trur du får sub som er bedre en den til den prisen. Sjekk http://bilradiospes.no der finner du subber som i hverfall er av kjente merker, noen er til ca. samme prisen også. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Finner ikke noen til den prisen. det er to stykker i den og de er i en kasse.. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Dobbelt antall er ikke ensbetydende med dobbelt så bra Og det finnes MYE bra som er i samme prisklasse, både brukt og nytt Lenke til kommentar
Defus Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Det jeg spør om er om den funker til noe spilling? Svarer her og jeg.. ^^, 7644969[/snapback] Det kommer til å funke ja, men hver gang du setter deg i bilen til en kompis med litt bedre utstyr kommer du til å bli nedtrykt å kanskje til og med sint på deg selv. Min mening. Lenke til kommentar
duffy89 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Vil tro at det komme lyd ut, men ikke noe mer. Se på ljudia.no, en venn av meg kjøpte en ferdig sub fra Zachry og den spiller helt greit. Kostet rundt 800 kr og tror jeg... Lenke til kommentar
jorn89 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 aldri kjøpt sånn der,billig shiit som gir dårlig lyd sier jeg bare! kjøp deg rockford fosgate subber på www.bilradiospes.no 800kr elns 17 år:P? samme her:P men har bil og et rimelig bra anlegg mangler bare en litt større forsterker så har jeg nok i massevis:D vet hvordan det er og være 17 år og uten penga^^ Lenke til kommentar
WonderChild Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 vet hvordan det er og være 17 år og uten penga^^ 7653131[/snapback] Jah, det er sannelig morsomt det.. Godt fattern tåler høy lyd og ikke har noe imot å kjøre "litt" med meg.. Dersom du tåler at noen har 6"x9" som er bedre enn subben din så synes jeg godt du kan kjøpe den... Kan jo virke som om du har bestemt deg for å kjøpe den siden du ikke vil legge til litt ekstra i pris for noe som kanskje er hundre ganger bedre enn det du kanskje velger å kjøpe... Men siden ingen av oss har prøvd billigmerket du nå jager på, så kan du jo være heldig å være den første som finner et jallaprodukt med godt trykk i! Håper ikke jeg har fornærmet deg, men du har fått mange gode tips og står fremdeles på ditt.. Love ...!WonderChild!... Lenke til kommentar
Defus Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ja, vil tro at den billigste Rockford subben er bedre enn det der ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå