Gå til innhold

er Icemat Siberia bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De er meget behagelige å ha på hodet, store klokker som ikke klemmer på øret i det heletatt. De er meget lette, jeg liker dem iallefall.

Noen sier de er lette å ødelegge, men jeg har ikke hatt problemer med dem. Jeg behandler dem pent da..

Lenke til kommentar
De er meget behagelige å ha på hodet, store klokker som ikke klemmer på øret i det heletatt. De er meget lette, jeg liker dem iallefall.

Noen sier de er lette å ødelegge, men jeg har ikke hatt problemer med dem. Jeg behandler dem pent da..

7643985[/snapback]

jeg kjøper ikke headset får og kaste de i veggen og sitte og hoppe på de og spise de! er forsiktig!

Lenke til kommentar

Lyden er kjempe bra! God bass og bra med leke 5.1 surround som funger bra. Digger dette headsettet :D eneste minuset må vel være at microfonen kan være litt trøblette å stille inn. Jeg bruker mitt sammen med et creativ extreme music og synes dette er en "killer combination" :D

Anbefaler deg helt klart å kjøpe de!

Gir de 9 av 10

Positivt: Kjempe bra lyd, behagelige å ha på også over lengre tid (lan f.eks.) Ser stilige ut, volum kontroll på ledningen, Kan dele ledningen så den er enten ganske lang (passer perfekt til pc bruk) eller kort til mp3 bruk, Bra kvalitet på kablen og sitter godt.

Negativ: Litt skjørt men bare å være forsiktig, microfonen kan være litt trøblette

mine utsagn er basert på snart 2 års bruk og funker like fint enda selv jeg har mistet dem et par ganger i bakken og måtte teipe det ene feste men dette var min skyld i ogmed at jeg snublet i lednignen. :p

Bountyhunter :ph34r:

Endret av [StK]Bountyhunter(BF:V)
Lenke til kommentar

Det er det headsettet med den beste lyden og en genial mic løsning siden du kan feste den på skjorten. Den er lett å ødelegge siden den består av hvit pianolakk så er lett for at det knekker. Men jeg skal kjøpe meg enda en. Jeg sitter nå med Steelsound 5H headsett som er bra det også, men kan ikke måle seg mot Siberia.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
Versjon 2 av Steel Sound 5H headsettet er enda bedre enn det gamle igjen (link)

Anbefaler dette på det sterkeste:)

Enig. Bruttern har et Siberia, men jeg kjøpte meg Steel Sound 5H v2. Så jeg har prøvd begge og jeg mener at Steel Sound sitter mer komfortabelt og har en mye bedre mic-løsning. Begge har god lyd.

Lenke til kommentar

Hvordan er egentlig lyden i disse? Virker som om det er to forskjellige leirer innen hodetelefoner, som åpenbart ikke har så mye kontakt med hverandre, og det kunne derfor være fint med en "duell" med et typisk spillehodesett opp mot en modell ment for musikkbruk.

Har selv prøvd et Siberia for noen år tilbake, men hadde ikke noe å sammenligne med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...