F.torres Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 jeg lurer på om jeg skal kjøpe Icemat Siberia men er de bra?? er de vert prisen på 500 kroner?? og er de tunge og ha på hue? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 De er meget behagelige å ha på hodet, store klokker som ikke klemmer på øret i det heletatt. De er meget lette, jeg liker dem iallefall. Noen sier de er lette å ødelegge, men jeg har ikke hatt problemer med dem. Jeg behandler dem pent da.. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 De er meget behagelige å ha på hodet, store klokker som ikke klemmer på øret i det heletatt. De er meget lette, jeg liker dem iallefall. Noen sier de er lette å ødelegge, men jeg har ikke hatt problemer med dem. Jeg behandler dem pent da.. 7643985[/snapback] jeg kjøper ikke headset får og kaste de i veggen og sitte og hoppe på de og spise de! er forsiktig! Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Lyden er kjempe bra! God bass og bra med leke 5.1 surround som funger bra. Digger dette headsettet eneste minuset må vel være at microfonen kan være litt trøblette å stille inn. Jeg bruker mitt sammen med et creativ extreme music og synes dette er en "killer combination" Anbefaler deg helt klart å kjøpe de! Gir de 9 av 10 Positivt: Kjempe bra lyd, behagelige å ha på også over lengre tid (lan f.eks.) Ser stilige ut, volum kontroll på ledningen, Kan dele ledningen så den er enten ganske lang (passer perfekt til pc bruk) eller kort til mp3 bruk, Bra kvalitet på kablen og sitter godt. Negativ: Litt skjørt men bare å være forsiktig, microfonen kan være litt trøblette mine utsagn er basert på snart 2 års bruk og funker like fint enda selv jeg har mistet dem et par ganger i bakken og måtte teipe det ene feste men dette var min skyld i ogmed at jeg snublet i lednignen. Bountyhunter Endret 4. januar 2007 av [StK]Bountyhunter(BF:V) Lenke til kommentar
Avean Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Det er det headsettet med den beste lyden og en genial mic løsning siden du kan feste den på skjorten. Den er lett å ødelegge siden den består av hvit pianolakk så er lett for at det knekker. Men jeg skal kjøpe meg enda en. Jeg sitter nå med Steelsound 5H headsett som er bra det også, men kan ikke måle seg mot Siberia. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Litt off topic men må bare spørre: Avean fra bf.no forumet right? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 da går jeg får det ejg skal kjøpe det i hvitt støtter dere det? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg har nettopp kjøpt Steel Sound 5H v2 headsettet, utrolig fornøyd. Her har du ihvertfall en test med Steel Sound og Icemat: http://www.hardware.no/tester/lyd/seks_hodesett/25324/8 Ser ut som at hw.no forestrekker Steel Sound Lenke til kommentar
Mow Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Versjon 2 av Steel Sound 5H headsettet er enda bedre enn det gamle igjen (link) Anbefaler dette på det sterkeste:) Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) sånn da har jeg kjøpt icemat Siberia Endret 5. januar 2007 av stisse2k Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg har icemat siberia på bestilling nå,har fått gode kritikker Lenke til kommentar
techs Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Du blir ikke skuffet, med mindre du er en liten fjortis som slenger tingene sine i veggen.. ^^ Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Versjon 2 av Steel Sound 5H headsettet er enda bedre enn det gamle igjen (link)Anbefaler dette på det sterkeste:) Enig. Bruttern har et Siberia, men jeg kjøpte meg Steel Sound 5H v2. Så jeg har prøvd begge og jeg mener at Steel Sound sitter mer komfortabelt og har en mye bedre mic-løsning. Begge har god lyd. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Skal ikke mer til enn at du mister det i bakken så knekker festet. Vel, lykke til ihvertfall. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Tråden flyttes til Lyd og bilde > Lyd > Hodetelefoner. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hvordan er egentlig lyden i disse? Virker som om det er to forskjellige leirer innen hodetelefoner, som åpenbart ikke har så mye kontakt med hverandre, og det kunne derfor være fint med en "duell" med et typisk spillehodesett opp mot en modell ment for musikkbruk. Har selv prøvd et Siberia for noen år tilbake, men hadde ikke noe å sammenligne med. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Siberia duger til gaming, men til musikk blir det alt for lite diskant og alt for mye bass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå