jojo123 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja - Enkel. -GPRS: Ja. -EDGE: Ja. -Email klient: Ja. Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: Har ingenting å si. -Vekt: Ingenting å si. -"Støt/sprut/støv-sikker": Behøver ikke. Skjerm: -Størrelse på skjerm: Ganske stor. Høy oppløsning. Men ikke et must. -Touchscreen: Nei. Pris: Jeg har mellom 1000 og 2500 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding: Hvis det er billigere. Hvis med abbenoment, hvilket? Et med billige, gjerne gratis, meldinger. Diverse: -Merke: Lite å si. -Kamera: Ja. -Videokamera: Ja. -Symbian: Lite å si. -Infrarød port: Helst. -Blåtann (Bluetooth): Ja. -Internminne: En del. Kan lite om det. -Minnekort?: Ja. Helst medfølgende. Min. 512 mb -MP3: Ja. -Radio: Helst. -UMTS: Ja, helst. -Triband: Lite å si. -wLAN: Ja, helst. - Mulighet for GPS: Nei. -Batterilevetid: Viktig. -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Mest sms. Da den ikke har så mange muligheter. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Mener du at du er villig til å gi 2500,- for en abonnementstelefon, eller for en kontantkorttelefon? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Litt uklart der, ja. 2500,- til sammen. Altså når månedsavgift og sånt er betalt, eller 2500,- uten abbonement. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Da må du nok si takk og farvel til både UMTS og WLAN. Samsung D820 er kanskje den som passer best til deg da. Du får den blant annet hos Siba. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå