LocoMotiveMan Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Sitter på trådløst internett som leveres av Broadpark. Jeg har ingen mulighet for administrere routern, hvordan kan jeg enklest mulig finne åpne porter? Jeg har prøvd superscan4, men det fant ingen som var åpne. Det er vel rart, siden ingenting ville kunne gå på nett? Lenke til kommentar
hiper Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 port 80 er iallefall åpen (så lenge du kalrer og åpne nett sider) kan hende prog som super scan 4 bare scanner porter som er truet av hacker angrep og lign har du radiolink? (anntene hjemme til en sender?) da må du nokk ha fast ip addresse for og så ha en router bak og bruke nat i den Lenke til kommentar
LocoMotiveMan Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Superscan 4 sjekker alle porter såvidt jeg har forstått. Radiolink ja, og nat går jeg sterkt utifra er slått på. Det jeg egentlig ønker er å finne en åpen port til bittorrent. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 det du må da er og ha stasisk ip addresse (fast) så en router bak. sjekk at ikke det er softeware firewall som blokkerer først! Lenke til kommentar
LocoMotiveMan Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Har statisk ip og det er ikke noe software på min pc iallfall som blokker. Hva mener du med å ha router bak? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå