Gå til innhold

problemer med Acer aspire og ram

iggis

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har et problem med Acer aspire 5043 og oppgradering av ram på denne.

Det står i dag orginalt 2 x 256 so dimm pc 2700 (333 hz) i denne. Kjøpte en Apasher 1 gb ram i samme type, men denne fungerer hverken sammen med en av de andre, eller stand alone. Har også prøvd å sette den i begge slottene. men virker ikke. Tok også ut en av de brikkene som sto der, for å se om den kunne kjøre på en av de. Dette fungerte. Men den vil ikke ha apasherbrikka. Er det noen som vet om en løsning på dette. Er den kresen på ram osv ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det står i dag orginalt 2 x 256 so dimm pc 2700  (333 hz) i denne.  Kjøpte en Apasher 1 gb ram i samme type, men denne fungerer hverken sammen med en av de andre, eller stand alone.  Har også prøvd å sette den i begge slottene. men virker ikke.  Tok også ut en av de brikkene som sto der, for å se om den kunne kjøre på en av de. Dette fungerte. Men den vil ikke ha apasherbrikka. Er det noen som vet om en løsning på dette.  Er den kresen på ram osv ??

7643749[/snapback]

Sjekket du med hvordan ramtype og slikt som støttes av hovedkortet før du kjøpte da? I hele tatt hvor mye ram pc'en din støtter?

Last ned SIW og sjekk med det du! ;)

Lenke til kommentar

Det står i dag orginalt 2 x 256 so dimm pc 2700  (333 hz) i denne.  Kjøpte en Apasher 1 gb ram i samme type, men denne fungerer hverken sammen med en av de andre, eller stand alone.  Har også prøvd å sette den i begge slottene. men virker ikke.  Tok også ut en av de brikkene som sto der, for å se om den kunne kjøre på en av de. Dette fungerte. Men den vil ikke ha apasherbrikka. Er det noen som vet om en løsning på dette.   Er den kresen på ram osv ??

7643749[/snapback]

Sjekket du med hvordan ramtype og slikt som støttes av hovedkortet før du kjøpte da? I hele tatt hvor mye ram pc'en din støtter?

Last ned SIW og sjekk med det du! ;)

7644086[/snapback]

Ja dessverre var nok feilen at den ikke støtter mer enn 1gb ram. Og da må jeg nok evt kjøre 512 mb i hver slott. Siw gjorde susen

Endret av iggis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...