Petaaar Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 hei satt og så på svensk tv her i dag , så hadde tele2 reklame om 25 mbit linje til 299kr hvorfor er det så dyrt i Norge? er det fordi svenske er mer bygd ut og flere kunder ? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 mindre fjell, billigere utbygging? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jepp, dessverre. Den norske regjeringen har aldri satset på bredbåndsutbygging, på tross av fagre løfter år etter år... Men jeg tror Norge har bedre dekning på lave hastigheter enn Sverige. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Jepp, dessverre. Den norske regjeringen har aldri satset på bredbåndsutbygging, på tross av fagre løfter år etter år... Men jeg tror Norge har bedre dekning på lave hastigheter enn Sverige. 7643740[/snapback] det var det jeg også trodde , men er litt irriterende , att det er såpass forskjell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå