Admiral1 Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Ok, har begynt å spise myyye! takker Tror jeg skal holde meg unna kosttilskud til jeg blir mer ... trent Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ok, har begynt å spise myyye! takker Tror jeg skal holde meg unna kosttilskud til jeg blir mer ... trent 7667768[/snapback] Er ikke noe feil med å bruke kosttilskudd, men spiser du masse havregryn, kylling osv trenger du det ikke Lenke til kommentar
axel_f Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Ingen som har komentarer til weight gainer's? mener sånne shakes 7667039[/snapback] Jeg tror vi er temmelig like kroppsmessig. Og jeg har drukket weight gainer en stund nå, uten merkbar vektøkning... Jeg har sannsynligvis ikke spist bra nok i tillegg, så fra nå av skal jeg prøve en stund uten gainer, men kun med å spise mye og bra mat. Vi skal klare å gå opp noen kilo! Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Hehe Ja, få noen kilo ekstra til sommern hadde vert digg Lenke til kommentar
Josten Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Har samme problemet. Er 19år, ca 190 høy og veier vel knapt 70 kg. Altså, rimelig tynn. Så hadde vært kjekt å gå opp en 5 til 10kg Begynte å trene for ca en mnd siden, og føler meg fremdeles ganske motivert. Har vel litt samme holdningen som deg, at å spise er et ork. Blir dessuten skjelden særlig sulten, så hender gjerne at jeg glemmer et måltid. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Ja, en liten update da ... Spiser som bare f### nå, merker lite på vekta men alt annet er possetivt ... (om dette skyldes maten eller noe annet aner jeg ikke) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Ja, en liten update da ... Spiser som bare f### nå, merker lite på vekta men alt annet er possetivt ... (om dette skyldes maten eller noe annet aner jeg ikke) 7716075[/snapback] Hvor mye spiser du pr dag og hvor ofte? Sannsynligvis for lite til å gå opp i vekt. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Etter jeg skrev første post spiser jeg rundt dette hver dag : 4 brødskiver til frokost ( dobbel skinke og ost) 3 (akkurat det samme) lunch 1 stor porsjon korn og melk (etter skolen) så mye middag jeg orker 3-4 brødskiver til kvelds + frukt og grønt mellom Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Etter jeg skrev første post spiser jeg rundt dette hver dag : 4 brødskiver til frokost ( dobbel skinke og ost) 3 (akkurat det samme) lunch 1 stor porsjon korn og melk (etter skolen) så mye middag jeg orker 3-4 brødskiver til kvelds + frukt og grønt mellom 7722952[/snapback] Legg inn 2x100g havregryn så blir det bra, og husk å ha MYE pålegg på brødskivene. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Hmmm, ok. Får presse det inn ett eller annet sted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå