oletider Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 hei hei. har sett litt på en 1989modell bmw 520. bilen ser hel og fin ut, ellers i grei stand, har ikek vert å sett påden ennå, bare bilder. byttet motor til 320 motor? samme motor eller? 6`er eller 4`er? er dette generelt greie biler? hvor pleier det å komme rust på disse? noen tips til hva jeg burde se på når jeg skal se på den? takker for svar. Lenke til kommentar
kimla Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Det er nok en 6'er, har ikke nok peiling til å si om det er akkurat samme type motor da.. ikke så langt ifra går jeg hvertfall ut i fra Jeg har en 320i, men den har m40 motor da, og jeg har lest på forumet her at de bilene har en fabrikkfeil som gjør at kammen (var det vel) får dobbelt så mye press på seg som den egentlig skulle. Når bmw fant ut av det så sa de den burde byttes rundt hvert 90 000 km. Har ikke hatt noe personlige problemer med det selv, bare tikking, men finn meg en bmw fra 80-tallet som er komplett fri for tikking da Utrolig morsom og deilig bil å kjøre, men du må allikevel regne med en god del mekking etterhvert, hvertfall hvis du planlegger å kjøre litt villt Lenke til kommentar
oletider Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 jaja, mekking blir det jo uansett på 18`års bilen min så. får dra å se på ann kansje da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå