CandyShot Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Reagerer litt når jeg ser at noen mener det bilde ikke var stygt, har selv spillt det meste av spill, men akkurat det bilde der syntes ikke var så pent at det gjorde noe. For min del kan blode gjerne sprutet lengere enn langt, men jeg ahr ikke noe enormt behov for å se detaljert til de grader hva et skuddet gjør med modellen, da synes jeg nå det er bedre at hele hodet blir sprengt av. og ang. virkeligheten; Hvis noen leste dagbladet på lørdag var det et bilde av en kar som hadde sittet i en ambulanse nedi vestbredden og så hadde det kommet en granat, ikke videre et pent syn. Forøvrig kan det sies at skudd kan gjøre nokså mye stygt med en menneske kropp. Tviler på at de fleste er klar over hvor dritt det egentlig ser ut; merk snakker om krigskader hvor offeret har blitt truffet x antall ganger av skudd/fragmenter. Man får noks et litt for enkelt syn på hele oppleget i de fleste spill. Der kan man ta untak ved AO,GR,R6 men disse spillene legger ikke stor vekt på detaljerte visuelle beskrivelser av skuddskaden. straight up det bilde av han karn var ekkelt selv om det bare var data =/ [ Denne Melding var redigert av: CandyShot på 2002-11-27 00:53 ] Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 blod i spill er kult, dess mere dess bedre. kjempegøy og smadre og knuse en gjeng gamle damer med gåstol i carmageddon og kjempegøy og springe rundt med motorsag i gta3 vice city og la blodet flyte overalt. ser ikke noe galt med det bildet der, sof2 og sof1 er mye mere voldelig enn det, for ikke snakke om half life der folk blir til kjøttklumper. jeg har ikke prøvd bloodpatch enda, men blir det blod slik som på bildet da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå