minimum payne Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 bare se på dette bildet som er tatt i bf: http://bf1942forums.gameservers.nl/attachm...hp?postid=76591 det er litt for rått synes nå jeg? Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Det der må vere et manipulert screenshot. Tror ikke det er så detaljert, det er hvertfall ikke noen en legger merke til når en spiller det. Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Garantert manipulert :smile: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 manipulert til de grader :smile: men hadde likt en slik modd.. eksisterer jo ikke blod i spillet uansett Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Blod er greit nok det, bra å se hvor en treffer, men når beinsplinter fra skallen spruter, da er det litt i meste laget! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Quote: Den 2002-11-25 00:45, skrev LarsC:War is hell. Jepp... ser ut som mange av gamerne elsker å henrette tyskere med nakkeskudd, blåse ivei et par tusen runder med ammo på en løpende figur over skjermen, kaste et par granater mot uskyldige sivile eller rett og slett la PacMan spise litt. Men blod vil de ikke se :razz: Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Dau er han ihvertfall! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 er ikke det den bloodpatchen? det mest blodige spillet er fallout spillene, det er mye verre enn virkeligheten! :smile: Lenke til kommentar
nordlending Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 hehe :smile: sof2 var det første jeg tenkte Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Quote: bare se på dette bildet som er tatt i bf: http://bf1942forums.gameservers.nl/attachm...hp?postid=76591 det er litt for rått synes nå jeg? Vel, sett deg heller ned klokka 18:00 og se på barneTV du. Eller kanskje velg å kanskje spille andre spill enn SKYTESPILL om man ikke tåler BLOD! Skal det skytes skal det være BLOD! Spill uten blod (mohaa f.ex) er LEJM og STYGT og TEIT! (tyskerne hadde ikke så ***** mye klær at blodet ikke renner ut av skallen dems etter ett bar skudd i trynet! Jeg vet at bildet er falskt, men likevel, reagerer man på sånne ting er helt klart NRK1 rette medisin. Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Vil dere se blod? Last ned Liero!!! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Kan ligsågodt lage krigsspill MED blod. Battlefield prøver jo å simulere slagmarken, og en slagmark uten blod er ingen...ja, slagmark :smile: Syns "faren" av spill/film-vold er oppskrytt. I spill ser en jo lett at det ikke er ekte mennesker. Altså, visse filmer/spill er ikke for barn, det er helt klart. Men folk over f.eks tolv år klarer å skille mellom virkelighet og digital virkelighet. Dersom noen går amok tror jeg ikke det har noe med alder og modning å gjøre, det har mer med mental tilstand. Og dårlig mental helse kan en ha om en er over 18. :smile: Så selv masse 18års grense-filmer når jeg var "barn", med lov av foreldrene mine. Far min satte seg ned og forklarte at dette bare var film, og at når en person døde så reiste han seg opp når de ikke lengre filmet han. De fleste barn forstår det, og dermed så jeg på filmene som det det var. Skuespill. Kan ikke si jeg har tatt noe særlig skade av det (selv om lillebroren til kameraten min sikkert sier noe annet :razz:) Oi, ble en veldig seriøs post dette her :smile: Kult bilde forresten :smile: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Quote: Den 2002-11-25 18:22, skrev FlaSch:Skal det skytes skal det være BLOD! Spill uten blod (mohaa f.ex) er LEJM og STYGT og TEIT! hva er en "lejm", egentlig? Lenke til kommentar
eught Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Quote: Den 2002-11-25 21:02, skrev smetho:Kan ligsågodt lage krigsspill MED blod. Battlefield prøver jo å simulere slagmarken, og en slagmark uten blod er ingen...ja, slagmark :smile: Må bare komme med en kommentar her. Battlefield 1942 er IKKE ment som en simulator/realistisk spill.DICE (de som har laget det) har selv sagt dette. Det er laget på et prinsipp: Morro. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Quote: Den 2002-11-25 21:02, skrev psilocybe: Quote: Den 2002-11-25 18:22, skrev FlaSch: Skal det skytes skal det være BLOD! Spill uten blod (mohaa f.ex) er LEJM og STYGT og TEIT! hva er en "lejm", egentlig? Regner med at det er den nye, hippe og trendie måten man sier "lame" på :razz: Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 dere har et rimelig forskrudd bilde av hvor mye blod som spruter... eneste erfaring dere har er film og spill, hvordan kan dere da si hva som er "riktig"? ikke at jeg har noe imot filmer og spill med mye blod, gir en kul effekt. men jeg vet at hvis du skyter noe (elg/rådyr /reinsdyr) i hodet med dumdum kule (jaktammunisjon) så spruter ikke blodet av den grunn. halve hjernen blir heller ikke blåst ut. selv ikke et skudd i hjerte er så blodig som vi tror. du kan selfølgelig lage litt søl med hagle på kloss hold. Lenke til kommentar
Mykle Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Dette er bare info som alle (iallefall vi) får når du skal hjennom første gangs tjenesten. Så jeg har ikke noen erfaringer (heldigvis) annet en noe teoretisk info og noe film fra vietnamkrigen. Jeg tror nok ikke jeg ville brukt DumDum(hullammunisjon) hvis jeg skulle dratt på jakt. Kjedelig å spise fragmenter av kula når du sitter ved middagen et par dager seinere. En annen ting er også at hvis du tar 7,62 Nato ammunisjon skutt med AG3, som nesten kan kategoriseres som høyhastighets ammo(over 800 m/sek utgangshastighet). Gjør enorm skade på et menneske. Dette er fordi når kulen går gjennom kroppen så vil den på grunn av den høye hastigheten rive med seg store mengder vev(kjøtt, blod og annet gørr). Det vil da bli et lite ingangs hull og et stort utgangs hull. Det var jo f.eks denne typen ammo tyskerene av og til brukte når de skulle henrette jøder. Satte opp 6 - 7 stykker på rad, et skudd og alle sammen døde. Men det fungerer ofte ikke slik med pistol. De har ofte liten utgangs hastighet, derfor lite skade og lite ingangs hull og lite utgangs hull hvis den kommer igjennom. (blei mye lite der gitt). - Chris Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Btw det er ikke noe som heter for voldelig spill. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 er ikke så mange årene igjen til det blir umulig og skille spillene ifra virkeligheten, utenom at menneskene inneholder 32750% mere blod enn normalt :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå