monza Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hei. er der noen som har dette kortet,og har vannkjøling på nord og sør chippen. hvilke blokker passer,kan ikke finne noen. mvh monza Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hei.er der noen som har dette kortet,og har vannkjøling på nord og sør chippen. hvilke blokker passer,kan ikke finne noen. mvh monza 7643450[/snapback] Danger den har noen spessielt til680 SLI Lenke til kommentar
monza Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Hei.er der noen som har dette kortet,og har vannkjøling på nord og sør chippen. hvilke blokker passer,kan ikke finne noen. mvh monza 7643450[/snapback] Danger den har noen spessielt til680 SLI 7644857[/snapback] hei. hadde håpet noen i norge solgte dem,takk for svaret. monza Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 http://www.mips-computer.de/ har ett sett til evga 680i kortet. Virker ganske bra. Ikke dårlig av man kan få ett 8800 GTX kort til å passe med disse blokkene . Eller kan man bytte ut den støyende chipsett vifta som følger med. Jeg har bestilt enn Cooltek vifte fra microplex som jeg skal få testa ut i morgen, tror den støyer mindre og kjøler bedre. Lenke til kommentar
monza Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 http://www.mips-computer.de/ har ett sett til evga 680i kortet.Virker ganske bra. Ikke dårlig av man kan få ett 8800 GTX kort til å passe med disse blokkene . Eller kan man bytte ut den støyende chipsett vifta som følger med. Jeg har bestilt enn Cooltek vifte fra microplex som jeg skal få testa ut i morgen, tror den støyer mindre og kjøler bedre. 7649508[/snapback] det så bra ut,noe slikt jeg hadde tengt meg+vann på de to små rundt cpu sockelen monza Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 SB blokka ser ut til å kolidere med stor sjemkort i SLI, som g88 kortene. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Noen som vet om noen norske forhandlere av dette settet? Eller om det er noen utenlandske som også har mosfets kjølere til dette hovedkortet? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 De selger den blokka på microplex da ! Men den er ike på lager om jeg husker rett da ! Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Kan ikke se den på microplex i alle fall :S Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Kan ikke se den på microplex i alle fall :S 7665962[/snapback] jeg mener jeg har sett den på microplex. men :S ja , den kommer jo sikkert inn der snart i alle fall tror jeg , dager den'en jeg prater om . Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Åja, danger den tingen. Men hadde vært deilig om noen netbutikk fikk skaffet seg mosfet kjølere til evga 680i også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå