Gå til innhold

8 ms respons?

F.torres

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

har 8ms skjerm og det er ikke mulig å se forskjell på den og en skjerm på 3ms selv i de kjappeste fps spilla. ms er overvurdert

Lenke til kommentar

Ikke heng deg så mye opp i den oppgitte responstiden.

Les anmeldelser og erfaringer i stedet.

Lav responstid på papiret er (desverre) ofte et resultat av knallhard konkuranse om å nærme seg null, og gjelder ofte bare overgang mellom gråtoner. Med andre ord er det ikke nødvendigvis null etterslep når fargene kommer inn i bildet.

Har erfart dette selv.

Min gamle Samsung 710V hadde oppgitt responstid på 25ms og hadde suverent mindre etterslep enn en LG 1715S som hadde oppgitt responstid. Begge disse hadde TN-panel om jeg ikke husker feil.. Også min Dell 2005FPW med oppgitt 16 ms responstid hang også vesentlig raskere med i svingene enn LG-skjermen. Den skjermen hadde S-IPS-panel, der fokuset på bildekvalitet står høyere enn på TN-paneler, der det rettogslett virker som å være en krig om få lavest oppgitte responstider.

Hvilken skjerm tenker du på?

Men jeg må legge til; de aller fleste skjermer på markedet i dag har minimalt med etterslep.

Endret av Andreasfe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ikke heng deg så mye opp i den oppgitte responstiden.

Les anmeldelser og erfaringer i stedet.

Min gamle Samsung 710V hadde oppgitt responstid på 25ms og hadde suverent mindre etterslep enn en LG 1715S som hadde oppgitt responstid. Begge disse hadde TN-panel om jeg ikke husker feil.. Også min Dell 2005FPW med oppgitt 16 ms responstid hang også vesentlig raskere med i svingene enn LG-skjermen. Den skjermen hadde S-IPS-panel, der fokuset på bildekvalitet står høyere enn på TN-paneler, der det rettogslett virker som å være en krig om få lavest oppgitte responstider.

Hvilken skjerm tenker du på?

7643518[/snapback]

den her http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=325408&s=sc har ikek så mange penger!

Lenke til kommentar

ja jeg går får den! her er en som ahr gitt tilbake melding

Kjøpte denne skjermen som ukens tilbud, og er veldig godt fornøyd med skjermen: fra før hadde jeg en 19 CRT skjerm og når jeg fikk satt begge ved siden av hverandre med det samme skjermbildet, var SONY skjermen helt overlegen på bildekvalitet. Bildet er lyst og behagelig å se på. Små diskre knapper nede til høyre for av/på og bildejustering. Ingen døde piksler på min skjerm. Løp og Kjøp!

noe annent dere anbefaler på komplett kan være alt til en verdi av 300 kroner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...