Bradley Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 hei allesammen! da var jeg tilbake etter tvangspålagt ferie, håper dere har savnet meg ^^ for de som har en ps3 eller er intressert så påstår en hackergruppe at de har en hack for firmware v1-1.1, men at de ikke vil slippe den fri før europa lanseringen hvis du intresserer deg for dette kan det være smart å ikke gå online... http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=13281 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 The group in question are supposedly holding out on releasing the loader because they are waiting for the European launch of the console and are waiting for 'good games' to come out for the system.Dette her er like seriøst som de gutta bak devil360.com. nuff said.. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Synes ikke dette er utenkelig, langt ifra.. psp ble fairly fort cracket i de første firmware versjonene. Men det kan vel bli vanskelig å få tak i ps3'er med versjon 1/1.1 fort om de slipper en hack før europa release. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Nei nei, eg seier ikkje at det er umogeleg. Eg meinar berre at når "crackarar" gjer noko "så stort" - held dei det ikkje for seg sjøl i fleire månader i påvente av fleire gode spel. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Kan være litt enig i det, men på en annen side ville kanskje sony hold tilbake hele hurven av europa ps3'er og gitt dem ut med høyere firmware om cracken viste seg og funke.. da ville omtrent 20 stk ha den firmwaren, og det hadde blitt på'n igjen med å hacke de nye med engang. Aner ikke jeg.. men er ikke i tvil om at den vil bli knekt engang i hvertfall Endret 4. januar 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå