Xneon Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 hei.. jeg la denne tråden her for jeg fant ikke annen plass å legge den. men jeg har bredbånds telefoni her og jeg skulle gjerne hatt den inn på pcen min sånn at jeg slapp å løpe opp i annen etasje for å hente telefonen som jeg ikke rekker. noen som vet noe om dette?? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hvem som leverer IP-telefonen til deg? Ikke alle leverandørene som har PC løsning desverre. Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg har telenor Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hvis du har innstillingene som Telenor kan du bruke dette programmet: http://www.sjlabs.com/sjp.html Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 hvilke instillinger skal jeg sette på sjphone?? Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 brukernavn, passord, server og port Lenke til kommentar
s13 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Men så bruker vel Telenor mac adresse, den er vel ikke lett å få kopiert? Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 hvor ligger disse instillingene?? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Tror ikke telenor gir ut instillingene du trenger for å koble opp på andre måter enn med deres VoIP adapter. Mitt beste tips er å kjøpe en trådløs telefon med to håndsett. Sett basen og et håndsett oppe, og det andre håndsettet nede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå