Big SturL Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Er det noen som vet om en internettside hvor en får trykt motiv og tekst på klær? Fortrinnsvis tangatruse (til kjæresten, 1/2 år sammen). Har vært på spreadshirt.no, men der MÅ en betale med kredittkort, hvilket jeg ikke har... Lenke til kommentar
Meits Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Har vært på spreadshirt.no, men der MÅ en betale med kredittkort, hvilket jeg ikke har... 7643386[/snapback] Du kan betale med vanlig bankoverføring også. Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Du kan få deg sånn maskin trur eg. En kompis av broren min fekk ei kvit skjorte av han og trykte "I pwn n00bs" frampå. Det er ei stund siden da, men broren min sa han hadde ei eller anna maskin. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 F.eks Clas Ohlson selger strykesett som du printer i skriveren din og stryker på med strykejern.. Ellers kan du finne noen reklamebyrå i nærheten som også driver med trykk/profilering/foliering/osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå