sunh Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Jeg spurte 3dfxcool om hvordan man koblet et avance frontpanel til lydkort, usb osv, og de sa det var omtrent likt som på lian li sitt frontpanel. Er det noen som vet om avance frontpanelet har en slik kontakt som man setter i en ekspansjons-slot for å få alle kablene inn i kabinettet på en ordentlig måte? Og ser dette pent ut når man har plexiglass i sida? Er ledningene som følger med lange nok til at man får lagt dem så de er skjult inni kassa osv? Vanskelig å finne info om dette produktet, men det ser jævlig fett ut da Avance frontpanel: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet406.htm Lian Li frontpanel: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet341.htm [ Denne Melding var redigert av: sunh på 2002-11-24 23:50 ] Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Frontpanelet til Avanche ser ut som noe billig plast, spør du meg. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Di fleste sånne frontpaneler til disketstasjoner er jo i plast eller aluminum da ? Hehe. Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 regner med at alle ledningene er interne, og bare går ut i en utskrudd ekspansjons-slot.. kansje USB-portene skal kobles til inne på usb-plugggen på hk.. viss du har det da.. Lenke til kommentar
sunh Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 Ja altså, yummy.. Hva skulle det ellers ha vært lagd av enn plast, når kabinettene den er lagd for er av plast?? Og hvorfor skulle den vært noe annet enn billig? :smile: Men er det virkelig ingen der ute som har dette produktet og kan gi meg et sikkert svar på noe av det jeg spør etter i post nr. 1? :sad: Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Lag deg frontpanelt selv! da blir du mere fornøyd siden det er ditt eget mesterverk! jeg har minst 100 prosjekter på gang... for jeg skal ha ferdi modda data til Lan i Vinterferien! Men, Mitt tips er å lage frontpanelet ditt selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå