Gå til innhold

Greg Kasavin forlater Gamespot

SteveVice

Anbefalte innlegg

http://www.gamespot.com/pages/profile/show...0072&user=GregK

Greg Kasavin har gjennom 10 år blitt en av de mest respekterte anmelderene på nettet og det er ikke uten grunn, nå mister Gamespot sin beste mann til spillindustrien, han vandrer over til den andre siden av bordet og kommer til å være den som blir anmeldt. Så det blir spennende å se hva som skjer når første spill med Greg Kasavin i rulleteksten kommer ut, om det blir slakt eller pris.

Det blir også samtidig litt spennende å se hvordan Gamespot blir videre, siden han var grunnen til at jeg og ikke så rent få andre valgte å lese Gamespot sine anmeldelser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NEI!

Dritt... Han er, og har vært i mange år, min nr. 1 "go to guy" for kredibel spilljournalistikk. Han hart vært selve ryggraden i Gamespot så det blir spennende å se hvordan det går fremover uten han.

Men det må jo sies at dette er en svært flink og kunnskapsrik fyr, så det blir spennende å se hva som kommer ut av dette.

Lenke til kommentar
haha håper ikke du skifta nick pga. meg  :!:

ellers så syns jeg dette faktisk er en bra ting..

verden trenger strengt tatt ikke flere anmeldere, heller devs sier nå jeg

7643676[/snapback]

Det er jo litt dumt at vi mister en av de beste anmelderene som finnes hvor det kryr av dårlige og lettere kjøpt og betalte anmeldere.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
haha håper ikke du skifta nick pga. meg  :!:

ellers så syns jeg dette faktisk er en bra ting..

verden trenger strengt tatt ikke flere anmeldere, heller devs sier nå jeg

7643676[/snapback]

Jeg byttet nick for å hete det samme på alle forum jeg er på istedenfor noe helt annet her. Så jeg er verken redd for deg eller prøver å skjule noe, dette er tidligere Crockett ja. Noe mer usaklig du vil ha av banen? (EDIT: 1 identitet over hele linja, et konsept PS-fanboys ikke er kjent ved.)

Det er jo litt dumt at vi mister en av de beste anmelderene som finnes hvor det kryr av dårlige og lettere kjøpt og betalte anmeldere.

7643744[/snapback]

det er jo litt dumt på den måten, ja

men det blir jo litt spennende å se om denne karen kan få til noen dugandes spill ;)

hvis han er så talentfull som du gir utrykk for

Lenke til kommentar

Vel kan vel si at jeg synes det var litt trist å lese dette. For det er jo en knakenes bra mann og anmelder vi har med å gjøre her. Men det er jo veldig forståelig at han vil forfølge drømmen sin videre. Å som han nevnte så vil ikke gamerscoren hans ta igjen Jeff Gerstmanns.

Å forstår det er mange som synes han er den beste der borte. Men jeg liker mange av de andre ansatte de har der borte. De har et veldig bra miljø på gamespot. Derfor jeg er medlem der. Og nok kommer til å forsette å være der. Jeg er sikkert en av de få som faktisk synes at Jeff er en bra kar og har gode ting å si.

Homer som av og til har noen repotasjer er jo bare konge. Å on the spot og alle som deltar der er veldig bra.

Lenke til kommentar

Diskusjon rundt nickbytte fjernet. Diskusjoner rundt dette er høyst off-topic, og har lite for seg. Videre er det svært lite konstruktivt.

Snorre :)

On-Topic: Har ikke lest så mange av artiklene, nyhetene eller omtalene hans. Så jeg skal ikke uttale meg om han var en god eller dårlig skribent. Det som er sikkert er at det er blandede følelser på gamespot-forumet om hvor vidt han var noe god eller ikke.

Lenke til kommentar
Diskusjon rundt nickbytte fjernet. Diskusjoner rundt dette er høyst off-topic, og har lite for seg. Videre er det svært lite konstruktivt.

Snorre :)

On-Topic: Har ikke lest så mange av artiklene, nyhetene eller omtalene hans. Så jeg skal ikke uttale meg om han var en god eller dårlig skribent. Det som er sikkert er at det er blandede følelser på gamespot-forumet om hvor vidt han var noe god eller ikke.

7645800[/snapback]

Og så er det jo ganske enstemmig om at Gamespot sitt forum er kanskje et av de verste, og man bør vel ikke akkurat lytte til de som hører til der. Det forumet er slik at en tråd ligger på side 1 i kanskje toppen 1 min og det er bare de som skriver det mest på viddene og mest sjokkerende som blir lagt merke til. Det er et sjokkfaktor forum og det er gått helt over styr.

Lenke til kommentar

Det vet jeg, jeg har skrevet noen innlegg der. Jeg liker å skrive innlegg som legger tråder død. Altså den typen som er så velargumentert og objektiv at fanatikerene enten ignorerer innlegget eller priser det opp i skyene, når det gagner dem. Hihi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...