Collina Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (Posta dette innlegget ein annan plass først, men fann ut at den kanskje passa bedre her!) Ja, eg bruker faktisk Movie Maker. Heilt greitt til mitt bruk (redigering av litt fotballvideoar og diverse). Siterer innlegget mitt på eit anna forum, dei foreslo at eg skulle spørje her. Eg jobber med film i Windows fucking Movie Maker. Filmklippa funker fint når eg speler dei av, og har alltid gjort det. Men straks dei er lagt i tidslinja på Movie Maker, så blir dei slik: Kanskje eg har mista eit eller anna på dataen som eg trengte? Kva trur dere? Skal også nevnast at problemet må forklarast enkelt, ettersom hardware ikkje er heilt mitt felt. Derfor er eg også bekymra for at denne kan vere feilposta, ettersom eg sliter med å forstå dette. Ikkje fordi eg ikkje kan dette med forum, for eg har vore registrert på mange forum i årevis. Har til og med vore moderator på eit par, i tillegg til at eg fortsatt er administrator på eit forum. Eit ganske strengt forum også. Men har høyrd at på dette forumet er det så galt at trådene enkelt og greitt blir stengt (evt sletta, hugsar ikkje kva det var den personen sa til meg), kun fordi at den foreksempel er feilposta. Derfor ber eg dere om å gjere som moderatorar skal: Hjelpe. I tilfelle den er feilposta: Flytt den til riktig plass, er dere snille. <Her skulle det vore ein smiley, men smileyane på dette forumet var dessverre så stygge at Martin Keown ser sexy ut i forhold> Lenke til kommentar
Collina Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Hehe... Ingen som har den ringaste anelse? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Regner du med svar når du klager over forumet? skulle vært litt optimistisk du også vettu! Lenke til kommentar
Collina Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Eg klaga då ikkje over forumet! Eg sa berre at eg hadde høyrd rykter om det. Dette forumet er fantastisk på mange måtar det, ettersom folk kan få hjelp til alt muleg. Nokon som veit dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå