Gå til innhold

komentarer - Prosjekt - SKY-flame


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har Chenbro Gaming bomb, er det denne du har?

sktd07.jpg

Den har iallefall eg, og skal modde den til våren så det kommer arbeidslogg fra meg og, men din ser bra ut. Kommer kanskje til å ta inspirasjon fra denne. har planlagt at eg ikkje skal modifisere fronten så mye.

Men keep up the good work, Håper vi vil se mer av dette framover.

Lenke til kommentar
Har Chenbro Gaming bomb, er det denne du har?

sktd07.jpg

Den har iallefall eg, og skal modde den til våren så det kommer arbeidslogg fra meg og, men din ser bra ut. Kommer kanskje til å ta inspirasjon fra denne. har planlagt at eg ikkje skal modifisere fronten så mye.

Men keep up the good work, Håper vi vil se mer av dette framover.

7653421[/snapback]

 

 

Jess jess d er det:) bare med orange front;)

Endret av ler91
Lenke til kommentar
Fant ut at du ikke kan sveise? Har du solgt skinnet får du har skutt bjørnen nå eller?

 

Håper det blir noe av dette, fordi jeg trenger litt inspirasjon til mit karbinet, som muligens kommer.

7673682[/snapback]

 

 

hehe:p, her vell d:p... blir jeg skal bøye aluen å bruke d i front i stede;)

Vi har sveiseapart men det er ikke bra nåkk:/

Lenke til kommentar

Skal du sveise sammen tynne kabinettplater på 1mm eller mindre, så anbefaler jeg deg å bruke gass sveising. Når platene er så tynne, så er det helt håpløst å bruke tig/tag sveising, da du vil brenne hull og smelte platene med en gang.

 

Hvilkene sveisemetoder har du tilgang og erfaring med da?

Lenke til kommentar
hvordan går det med dette prosjektet? kommer du videre?

7709630[/snapback]

 

 

ja, har fått tak i nesten allt jeg trenger:)

tror det kommer et nytt innlag i løpet av uken=) Og regner med å bli ferdig med side-døren til fradag:) (får da er det lan^^) hålder nå på å teste litt vifter o.l.

Endret av ler91
Lenke til kommentar
Skal du sveise sammen tynne kabinettplater på 1mm eller mindre, så anbefaler jeg deg å bruke gass sveising. Når platene er så tynne, så er det helt håpløst å bruke tig/tag sveising, da du vil brenne hull og smelte platene med en gang.

 

Hvilkene sveisemetoder har du tilgang og erfaring med da?

7690260[/snapback]

 

Tig/tag sveising? jaha.. TIG går vell ganske bra, men er vanskellig på et kabinett. knotete for å komme til. MIG går kanskje litt bedre. For de sveiser jo tynnplater på biler og så hvorfor kan det ikke gå bra å sveise bra på tynnplate her.. må bare være veldig forsikti med å ikke brenne hull. liten strømstyrke og trådhastighet så går det bra.

Men ettersom du ikke ska sveis Lars så går det no greit da.. slipp å tenk på det der;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...