Amdmannen Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 På pumpa (link) så står det gjengedimensjon vann ut 1/4 er dette tykkelsen som slangen skal ha eller er dette til å montere nippel på? (lurer siden det er nippel på bilde, men gjengedimensjon stemmer jo bedre med at man må montere nippel med 1/4 bsp.) Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Gjengedimensjon, vann inn : 3/8"BSP Gjengedimensjon, vann ut : 1/4"BSP Det vil si at du trenger en nippel med 3/8"bsp gjenger og en med 1/4"bsp gjenger så skal du sansynligvis ha samme slangetykkelse da tar du f.eks begge 3/8" i den andre enden... Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 skal kjøre 3/8 hele veien bare lurte siden det var nipler på det bildet. Men ellers er det ei grei pumpe? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Helt ok, men ikke noe annet. Ville heller gått for en swiftech/laing, men det er bare meg. Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Helt ok, men ikke noe annet. Ville heller gått for en swiftech/laing, men det er bare meg. 7674949[/snapback] mulig og linke evt. hva de koster? er litt på budsjett og det er temmelig maksa snart Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Laing ddc, finner den på vcore.dk Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Laing ddc, finner den på vcore.dk 7675588[/snapback] Denne bedre enn Eheim? prøver å holde meg til kun microplex, blir vel en del avgift og sånt hvis jeg kjøper fra danmark? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Den der er jeg usikker på. Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) jeg får snuse opp et par tester av de to og se hvilken som er best tredje og siste pumpa på microplex i min prisklasse er denne, men er veldig usikker på den så prøver å finne test av de to foregående og ser hvilken som er best. Også takk for all hjelp kommer sikkert noen spørsmål senere i kveld eller i morgen også Edit: så at dangerden pumpa hadde 1/2 nipler er det dårligere for ytelsen hvis jeg kjører 1/2 hele veien enn med 3/8? Endret 8. januar 2007 av Amdmannen Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) har fått et problem cooltec radiatoren jeg skulle ha er gått ut av produskjon... Hva skal jeg gjøre? Edit: fant noen gode tester av den danger den pumpa også (var like god som D4) men den har de venta på i 2 måneder nå skal se litt nærmere på den vcore.dk men er så lite erfaren med å bestille fra utlandet. Endret 8. januar 2007 av Amdmannen Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Du må regne 25% mva. på alle varer du bestiller fra utlandet, og selvfølgelig inkl. frakt. Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Du må regne 25% mva. på alle varer du bestiller fra utlandet, og selvfølgelig inkl. frakt. 7676118[/snapback] så når jeg satte sammen noe til 1500 så må jeg regne med 375 ekstra + frakt som jeg regner med koster mer enn fra foreksempel microplex? Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Korrekt, det skulle stemme. Men det kan bli billigere forsatt, det må du jo sammenligne etter utregning av mva. Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Skulle ønske bare Microplex fortsatt hadde tatt inn den radiatoren men hvordan er de AC og Mist radiatorene på microplex i forhold til cooltek da? Har mest lyst til å holde meg til en Norsk side. Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Da ville jeg i så fall gått for en mist radiator... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det eneste du skal tenke på når du handler på vcore.dk er iallfall frakt og postens spedisjonsgebyr. 25% dansk moms fjernes, og 25% norsk betales når varen kommer til landet. Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Har også en far som skal betale litt av det her (og det er hans kredittkort ) og han er sånn gammaldags type som ikke liker å handle på nettet så han sier sånn halvveis nei til utenlandske sider Vil legge til at jeg er 16 år som kan en del data, så dere ikke trodde det var en tiåring som aldri hadde vært borte i data før. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Her er et godt alternativ til pumpe hvis du er på budsjett: Hydor L30 Denne har bedre mottrykksegenskaper enn både eheim og Danger Den. Eneste jeg kan si negativt om den er at den vibrerer noe sinnsykt. Dette kan dog hindres ved å montere den på skumgummi eller henge den opp i strikker Har en slik selv i hovedmaskinen og lillebroren L20 i HTPC-en. Begge går ganske bra! Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Det som kan være negativt er jo det at den bruker 230v da... Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Det gjør også eheim Men som en budsjettpumpe er den ganske god! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå