Gå til innhold

er dette et bra oppsett? (første vannkjøling)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjengedimensjon, vann inn : 3/8"BSP

Gjengedimensjon, vann ut : 1/4"BSP

Det vil si at du trenger en nippel med 3/8"bsp gjenger og en med 1/4"bsp gjenger så skal du sansynligvis ha samme slangetykkelse da tar du f.eks begge 3/8" i den andre enden...

Lenke til kommentar

jeg får snuse opp et par tester av de to og se hvilken som er best tredje og siste pumpa på microplex i min prisklasse er denne, men er veldig usikker på den så prøver å finne test av de to foregående og ser hvilken som er best. Også takk for all hjelp :) kommer sikkert noen spørsmål senere i kveld eller i morgen også :p

Edit: så at dangerden pumpa hadde 1/2 nipler er det dårligere for ytelsen hvis jeg kjører 1/2 hele veien enn med 3/8?

Endret av Amdmannen
Lenke til kommentar

har fått et problem cooltec radiatoren jeg skulle ha er gått ut av produskjon... Hva skal jeg gjøre?

Edit: fant noen gode tester av den danger den pumpa også (var like god som D4) men den har de venta på i 2 måneder nå :( skal se litt nærmere på den vcore.dk men er så lite erfaren med å bestille fra utlandet.

Endret av Amdmannen
Lenke til kommentar
Du må regne 25% mva. på alle varer du bestiller fra utlandet, og selvfølgelig inkl. frakt.

7676118[/snapback]

så når jeg satte sammen noe til 1500 så må jeg regne med 375 ekstra + frakt som jeg regner med koster mer enn fra foreksempel microplex?

Lenke til kommentar

Har også en far som skal betale litt av det her (og det er hans kredittkort :p ) og han er sånn gammaldags type som ikke liker å handle på nettet så han sier sånn halvveis nei til utenlandske sider :p

Vil legge til at jeg er 16 år som kan en del data, så dere ikke trodde det var en tiåring som aldri hadde vært borte i data før.

Lenke til kommentar

Her er et godt alternativ til pumpe hvis du er på budsjett:

Hydor L30 Denne har bedre mottrykksegenskaper enn både eheim og Danger Den. Eneste jeg kan si negativt om den er at den vibrerer noe sinnsykt. Dette kan dog hindres ved å montere den på skumgummi eller henge den opp i strikker :) Har en slik selv i hovedmaskinen og lillebroren L20 i HTPC-en. Begge går ganske bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...