Gå til innhold

4t fra bestilling på nett til henteing som komplet

Anbefalte innlegg

4t fra bestilling på nett til henteing som komplett? eller har jeg misforstått?

Henteautomat hos Komplett i Sandefjord (Kullerød):

Åpen 24t (4t leveringstid ma-fr 06-20, lø 11-13). Bestill lørdag kl. 13 og hent kl. 17.

NB! Vent på pinkode i SMS eller e-post fra Posten. Varene kan ikke hentes kun med sendingsbekreftelsen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NB! Vent på pinkode i SMS eller e-post fra Posten. Varene kan ikke hentes kun med sendingsbekreftelsen.

fra posten? skal det ikke hentes direkte hos komplett?

sorry, men jeg må ha noe fra komplett så fort som over hode mulig

Endret av just_me
Lenke til kommentar

Om du skal ha noe så fort som mulig, bør du bestille med en gang. :)

Ellers har jeg erfart at posten kan bruke uhorvelig lang tid på å levere en pakke.

Om ikke det er spesifisert at du skal hente den på komplett, regner jeg med at den kommer til deg med post.

Lenke til kommentar
Om du skal ha noe så fort som mulig, bør du bestille med en gang. :)

Ellers har jeg erfart at posten kan bruke uhorvelig lang tid på å levere en pakke.

Om ikke det er spesifisert at du skal hente den på komplett, regner jeg med at den kommer til deg med post.

7643369[/snapback]

må egentelig ha det i mårra

Lenke til kommentar

hvis jeg bestiller nå trur dere jeg kan hente det hos komplett i mårra?

når jeg velger denne:

Henteautomat hos Komplett i Sandefjord (Kullerød):

Åpen 24t (4t leveringstid ma-fr 06-20, lø 11-13). Bestill lørdag kl. 13 og hent kl. 17.

??

Lenke til kommentar

Du bestiller, velger fraktmåte at de skal hentes på kullerød i en postboks. Fra du bestiller så skal de maks bruke fire timer på å få orderen ut i boksen, du får da en pinkode på sms eller en epost, hvor du da kan dra og hente varene din når du måtte ønske det. Etter bildet, så ser det ut som du kan hente det midt på svarte natta hvis du ønsker det siden boksen står ute...

postautomat_sandefjord.jpg

Fra info siden hos komplett:

Postautomat

Bor du i nærheten av Komplett i Sandefjord? Nå kan du hente pakken din hos oss i en postautomat utenfor vårt kontor i Sandefjord. Passer ikke pakken i postautomaten, kan den hentes i vår hentebu. Ikke nok med det, bor du i Oslo kan du hente pakker i en postautomat plassert i ventehallen på Oslo Sentralstasjon (Oslo S).

Komplett.no har i samarbeid med Posten utviklet postautomatene for bruk i Norge. Formålet med automatene er å gi deg som kunde flere og bedre valgmuligheter til selv å velge utleveringssted for pakkene dine. Automatene er foreløpig i en pilotfase, men er tidligere etablert i Tyskland og Israel med svært gode resultater.

Hvordan fungerer automatene?

Når bestillingen gjøres velger du postautomat hos Komplett. Sendingen blir så transportert til automaten.

Sendingen plasseres i automaten og får en unik åttesifret kode.

Du får deretter en SMS eller e-post med PIN kode.

Pakken kan så hentes ved valgt automat ved at du taster inn den tilsendte koden. Automatene er alltid åpne så du kan hente pakken når du måtte ønske. For henteautomaten i Sandefjord er det 3 timers leveringstid mandag - fredag kl. 06.00-20.00 - samt lørdag om du bestiller mellom kl. 11-14 for postautomaten i Oslo må du bestille før kl. 10 på hverdager for å få pakken din samme dag.

Har du ikke forhåndsbetalt varen, kan varen betales med vanlig bankkort ved automatens online betalingsterminal før varen utleveres.

Luken til boksen hvor pakken ligger åpner seg og du kan ta ut din pakke.

Sendingens bevegelser registreres også fortløpende i Postens sendingsinformasjonssystem.

NB: Pakken må hentes i valgt automat senest 22 timer etter at du har motatt PIN kode.

Hva om pakken er for stor til å gå inn i automaten?

Er din ordre for stor for postautomaten kommer alternativet Hentebu hos Komplett automatisk opp i kassen. Hentebu har åpningstider mandag - fredag 08.00-18.00 og 4 timers leveringstid dersom varen er på lager og du bestiller mellom 06.00-13.30. I vår hentebu kan du betale både kontant og med kort dersom du ikke har forhåndsbetalt din ordre. Du vil motta en SMS og e-post når din pakke er klar for henting i vår hentebu. Pakken vi bli liggende i hentebuen i 5 dager.

Hvordan finner jeg frem til postautomaten i Sandefjord?

Her kan du laste ned en Her kan du laste ned en veibeskrivelse til Komplett i Sandefjord der postautomat er merket av. (NB: PDF-format)

Hvordan finner jeg frem til postautomaten i Oslo ?

Postautomaten står i den store hallen på Oslo S, ved nedgangen til Flytogperrongen.

Har du spørsmål ta gjerne kontakt med vår salgsavdeling på Telefon: 33 47 14 00 eller e-post: [email protected]

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...