learntofly Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Skal handle meg bærbar nå snart, og har blinka meg ut to alternativer. Har langt fra låst meg til disse maskinene, men de ser ut til å passe bra til mitt bruk. Andre forslag er velkomne! Bruken min vil bestå i noe spill, arbeid, surfing og bilder/video. Jeg trenger en "flyttbar" maskin, så en 17" skjerm lokker mest. Ellers er ett brukbart skjermkort, nok minne til å kjøre Vista (med Aero) noe jeg ser etter. Har planer om å holde meg under kr 11.000,- men dette kan strekkes noe... De jeg ser på er: HP Pavilion dv9060ea og Packard Bell Easynote SW85-111 Sistnevnte har noe mindre harddisk, men ser ut til å ha noe raskere prosessor. Jeg har ikke veldig mye peiling på hw, så litt hjelp hadde gjort seg! Noen som har erfaringer med disse? Innspill og andre maskinforslag er velkomne! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Gå for Hp syns jeg;) De er utrolig brae. og så fikk den 5 på dinside.no. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 har eier HP DV9060. og ville valgt den igjen. sistnevnte har ikke bedre prossesor. core 2 duo har 64 bits støtte g er 10-15% raskere en tilsvarende core duo. gå for hpen Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Må innrømme at det er HP maskinen som frister mest. Dersom det ikke kommer ett knalltilbud, så venter jeg nok til den kommer ferdig med Vista. Er jo lov å håpe at den kan ha falt litt i pris til den tid og! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 du får jo vista med på kjøpet da Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 du får jo vista med på kjøpet da 7642800[/snapback] Nja... Må betale omkostninger til frakt på ca kr 150,- Har ikke noen brennhast, så tror jeg sitter litt på gjerdet og ser om den faller i pris frem mot månedsskiftet når Vista lanseres... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå