carl-kr. Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 hei! er dette et godt tilbud? xbox360 premium med -sait row -dead rising -bf2 -og et bilspill jeg ikke husker navnet på brukt i ca 10timer, kjøpt i høst en kompis har lyst å selge meg dette for 3000,- kr Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Det var ikke så verst. En X360 Premium koster nesten 3000,- for tiden, og de spillene kan du vel få nye til ca. 700-800, kanskje mer. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Det der er et godt tilbud ja! Spillene er herlige alle sammen Lenke til kommentar
hmz Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Slenger meg med på det =Øyvind= sier. Var ikke dårlig pris det. Tviler på at du vil merke noe av at den er blitt brukt i 10 timer. Er jo også godt å tenke på at det er en kompis som har brukt den før, en du kan stole på. Hadde jeg ikke hatt X360 selv, og fått dette tilbudet, hadde jeg slått til med en gang! Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 tror neste jeg slår til sitter å tenker hardt,hehe han bestilte xbox`en på nett via elkjøp. han fikk den i oppkrav å betalte den på posten. han mener han har mistet den kviteringen han fikk da. han har framdeles den odrebekfreftelsen på mail.kan jeg brukde den til garantien hvis uhellet skulle være ute? det er det det står i... Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) jeg trengte faktisk ikke vise kvittering når jeg måtte sende den. Trengte ikke en gang si hvor den var kjøpt. Slå til.. Du vet du har lyst Endret 4. januar 2007 av RRhoads Lenke til kommentar
Amored Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 jeg trengte faktisk ikke vise kvittering når jeg måtte sende den. Trengte ikke en gang si hvor den var kjøpt. Slå til.. Du vet du har lyst 7643016[/snapback] Samme her Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Dette er jo rene røverkjøpet Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 jeg har bestemt meg for å kjøpe. får den muligens i morgen. hvordan setter jeg opp denne mot min pc som har XP? har instalert og sett litt på TVerseti. tenkte da å se film med pc som kilde.DivX filmer. hvordan blir det da med undertekster? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå