Gå til innhold

Cheftec DA-01B-D og mye bråh hjelp.

Anbefalte innlegg

Egentlig så er det vel slik at PC'n min signatur skal komme nederst. Men slik har det ikke vært i det siste selv om den står på ja.

Men problemet mitt tror jeg er 3 HDer jeg har i maskinen. Maxtor DX 740 60 GB (tror jeg de het). 2 kjører jeg stripping på (Raid 0). De bråker mest av alt tror jeg . PSU. Tja den er det litt lyd i, men mest mindre susing. CPU vifta er på 27dB.

Hva kan hjelpe for å få ned støyen? Har ca 36-39 grader i kabinettet og CPU på 56 grader AMD XP 1700.

Har ngen exstra vifter.

Vil støymatter hjelpe. Hørt at Biltama sine er greie, men er de på microplex bedre?

Kan jeg ha noe rundt HD'ene får å fjerne lyden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

for guds skyld ikke sett inn noen lyddempingsmatter uten minst 3 80x80mm vifter spesielt må du ha en som enten blåser luft fra eller på hd.og en ting til jeg har akkurat samma merke på 60gigen min å ja den bråker noe jæveli..........jeg vil anbefale deg å sette inn minst en 12x12 vifte...jeg har 2stk i døra som står på 7v som jeg ikke hører i det hele tatt + 3x80x80 2forran hd som suger inn og 1 som suger ut,...........hvis du lurer på noe så send mail uansett......jeg har ikke peiling samma hva du spør om

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...