CCola Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 http://www.nettavisen.no/okonomi/privat/article861809.ece Kanskje du ser i samme situasjon som hun her 7702891[/snapback] Hehe, trooor ikke jeg har muggsopp Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Testet deg for allergi? Lenke til kommentar
haakie Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Kan være slike smååå årer med vann som går under huset, har noe med magnetisme og gjøre, og finnes folk mange folk som reagerer på dette. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Testet deg for allergi? 7716652[/snapback] Kan være slike smååå årer med vann som går under huset, har noe med magnetisme og gjøre, og finnes folk mange folk som reagerer på dette. 7716861[/snapback] I begge disse tilfellene burde det vell ikke ha gått over? Det går jo over etter 3-4 dager. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Høres ut som muggsopp.. Det kan ligge skjult inne i veggene Endret 14. januar 2007 av Mirann Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Akkurat det samme skjer med meg! Jeg kommer fra Bærum, men studerer i Bergen. På hybelen våkner jeg alltid med "skrallehoste" og sår hals. Jeg flyttet dit i høst, og har hatt dette problemet helt til jeg kom hjem på juleferie nå. Jeg er fortsatt hjemme, og er helt fin i halsen. 7648025[/snapback] Min mor fikk beskjed av legen om å komme seg tilbake til Østlandet når hun bodde på Vestlandet og ble dårlig, så vidt jeg vet. Vestlandet er helsefarlig Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Vestlandet er helsefarlig Bare for pinglete østlendinger ------------------ Nå har vi foreslått radon gass, muggsopp, allergi, magnetisme og hygiene, og trådstarter har stort sett avfeid alle med "njaaaeeeeii" og "tror ikke..", så da er i hvert fall jeg tom for ideer Lenke til kommentar
CCola Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Vestlandet er helsefarlig Bare for pinglete østlendinger ------------------ Nå har vi foreslått radon gass, muggsopp, allergi, magnetisme og hygiene, og trådstarter har stort sett avfeid alle med "njaaaeeeeii" og "tror ikke..", så da er i hvert fall jeg tom for ideer 7724411[/snapback] Hehe. Joda, men det er ting som jeg ikke selv kan sjekke. Pluss at hvis det hadde vært "radon gass, muggsopp, allergi, magnetisme", så tror ikke jeg det ville gått over etter 3-4dager, men men Takker for svar. Jeg bryr meg egentlig ikke om det, ettersom det har gått over nå. Men trodde kanskje det var ett litt underlig svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå