Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Blir fort syk på hybeln :S

CCola

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Testet deg for allergi?

7716652[/snapback]

Kan være slike smååå årer med vann som går under huset, har noe med magnetisme og gjøre, og finnes folk mange folk som reagerer på dette.

7716861[/snapback]

I begge disse tilfellene burde det vell ikke ha gått over? Det går jo over etter 3-4 dager. :hmm:

Lenke til kommentar
Akkurat det samme skjer med meg! Jeg kommer fra Bærum, men studerer i Bergen. På hybelen våkner jeg alltid med "skrallehoste" og sår hals. Jeg flyttet dit i høst, og har hatt dette problemet helt til jeg kom hjem på juleferie nå. Jeg er fortsatt hjemme, og er helt fin i halsen.

7648025[/snapback]

Min mor fikk beskjed av legen om å komme seg tilbake til Østlandet når hun bodde på Vestlandet og ble dårlig, så vidt jeg vet. Vestlandet er helsefarlig :ermm:
Lenke til kommentar
Vestlandet er helsefarlig :ermm:

Bare for pinglete østlendinger :tease:

------------------

Nå har vi foreslått radon gass, muggsopp, allergi, magnetisme og hygiene, og trådstarter har stort sett avfeid alle med "njaaaeeeeii" og "tror ikke..", så da er i hvert fall jeg tom for ideer ;)

Lenke til kommentar
Vestlandet er helsefarlig :ermm:

Bare for pinglete østlendinger :tease:

------------------

Nå har vi foreslått radon gass, muggsopp, allergi, magnetisme og hygiene, og trådstarter har stort sett avfeid alle med "njaaaeeeeii" og "tror ikke..", så da er i hvert fall jeg tom for ideer ;)

7724411[/snapback]

Hehe. Joda, men det er ting som jeg ikke selv kan sjekke. Pluss at hvis det hadde vært "radon gass, muggsopp, allergi, magnetisme", så tror ikke jeg det ville gått over etter 3-4dager, men men :)

Takker for svar. Jeg bryr meg egentlig ikke om det, ettersom det har gått over nå. Men trodde kanskje det var ett litt underlig svar :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...