CCola Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hei, Jeg flytta på hybel i høst, og da jeg overnatta der de første dagene/uka, så merket jeg at jeg ble forkjøla, ont i halsen, slapp osv. Og jammen skjer det igjen. Etter å ha vært hjemme i nesten 2 uker, og kom tilbake på hybelen, merker jeg nå at jeg blir forkjøla, tett i nesen, ont i halsen osv. Noen som vet hva dette kan komme av? Tempraturforskjeller e.l? Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Sokkel leilighet med fjell under? Radon stråling? Isolasjon som råtner, skittent, dårlig lufting.... Er mye som kan påvirke helsen. Ekke noen ekspert, men dette bør en ta tak i da det er snakk om helsa. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hvor er hybelen i forhold til "hjemme"? Annen del av landet? Jeg merket at hver gang jeg kom hjem til stavanger på perm fra indre troms så ble jeg dritsyk. Det skyltes forskjeller i klima... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Hvor er hybelen i forhold til "hjemme"? Annen del av landet? Jeg merket at hver gang jeg kom hjem til stavanger på perm fra indre troms så ble jeg dritsyk. Det skyltes forskjeller i klima... 7642625[/snapback] Er veldig nært. 30 min med bil. Så tror ikke det. Men blir jo vant til det etterhvert da. Litt rart Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Det kan være muggsopp i kåken, og i så fall bør du komme deg ut så fort som mulig. Skulle mene at legen din kan finne ut om det er dette som forårsaker problemet. EDIT: Glem det, jeg misforsto det som om at det var slik hele tiden, men hvis det gir seg tror jeg ikke det kan skyldes sopp. Endret 4. januar 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Kanskje det er mer behagelig hjemme? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Kanskje det er mer behagelig hjemme? 7643593[/snapback] Godt mulig Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Kan være relevant lesestoff: http://www.bt.no/lokalt/bergen/article327819.ece Lenke til kommentar
Katiie Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Akkurat det samme skjer med meg! Jeg kommer fra Bærum, men studerer i Bergen. På hybelen våkner jeg alltid med "skrallehoste" og sår hals. Jeg flyttet dit i høst, og har hatt dette problemet helt til jeg kom hjem på juleferie nå. Jeg er fortsatt hjemme, og er helt fin i halsen. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 trives dere på hybelen deres da? Er det vanskelig å reise tilbake, etter å ha vært hjemme? Lenke til kommentar
Nemi2003 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Får samme problemet selv dersom det er høy luftfuktighet. Kan det være det? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 trives dere på hybelen deres da? Er det vanskelig å reise tilbake, etter å ha vært hjemme? 7648037[/snapback] Jeg trives veldig. Er jo bare 30 minutter hjem anyways Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ligge i en "fremmed" seng på et fremmed sted er vel alltid litt rart. Kanskje det tar litt tid for kroppen å vende seg til et helt nytt sted..? Man har jo tross alt kanskje bodd på samme soverom osv i 18++ år.. Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det skader ikke heller å støvsuge mm. i hybelen/leiligheten Har selv slitt med magasjau og greie, fant ut at han jeg leier sammen med brukte en fille som lå her da vi flytta inn til å tørke tallerkner og skitt som han vaska opp. Lite delikat. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) O_o Du tuller.. lættis hygiene da! Endret 8. januar 2007 av MrLee Lenke til kommentar
kverna Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Borte bra men hjemme.. ? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Borte bra men hjemme.. ? 7671338[/snapback] Hehe, riktig! EDIT: Og det skal sies at nå er jeg litt "immun" igjen, etter jeg startet denne posten. Som er.. noen dager siden.. Men litt rart å tenke på Endret 9. januar 2007 av Ilsaldur Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 holder du hybelen ren? vasker du ofte?/tørke støv osv osv... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 holder du hybelen ren? vasker du ofte?/tørke støv osv osv... 7702531[/snapback] Hmm, tjaa.. Enn gang i uken *host* måneden Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 http://www.nettavisen.no/okonomi/privat/article861809.ece Kanskje du ser i samme situasjon som hun her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå