Triballa Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Har de siste 5 gangene opplevd at hele boxen fryser seg, bilde blir akkurat som om du har feil instillinger på HD tv? Noen som kan vite hva dette er? Grunn til å sende inn? Kan det være at den blir for varm? Skjer kun når jeg spiller, ikke når jeg er på marketplace etc... Hjelp !! Har hørt så mange skrekkhistorier angående innsending av boxen, at jeg er litt skeptisk !! Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Blir nok for varm antar jeg, skjedd med en kamerat før. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 hører du også en helt jævlig lyd? Sånn var min før jeg fikk de tre røde lysene Lenke til kommentar
Amored Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Skjer det nesten med en gang, eller kan du spille i en time eller mer før det skjer? Blir lyden borte også? Lenke til kommentar
Triballa Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Skjer det nesten med en gang, eller kan du spille i en time eller mer før det skjer? Blir lyden borte også? 7642819[/snapback] Kan vel spille ca en halv time eller noe.. Kommer jævlig lyd noen ganger ja Ikke hatt noen røde lys enda da men Lenke til kommentar
Triballa Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Skjer det nesten med en gang, eller kan du spille i en time eller mer før det skjer? Blir lyden borte også? 7642819[/snapback] Kan vel spille ca en halv time eller noe.. Kommer jævlig lyd noen ganger ja Ikke hatt noen røde lys enda da men 7650097[/snapback] Jaja, da fikk jeg tre røde ringer da Må jeg sende den inn? Noen som har nummeret jeg må ringe? Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Gled deg til å snakke med en svenske som du må stave halvparten av alt du sier til, eller en engelsk språklig person...som du må stave hele navnet og adressen din til. Det er vanvittig gøy. Fra www.xbox.com: "Telefon Kundestøtte via telefon er åpen sju dager i uken: 800 14 174 eller +47 23162554 fra mobiltelefon Hørselshemmede (teksttelefon): 800 14 175 Åpningstider: Mandag-fredag: 9.00-22.00 Lørdag: closed Søndag:closed" Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 går det ikke ann å gi den inn der man kjøpte den? Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Når jeg kjøpte min Xbox360, kjøpte jeg på Expert.. Og min dreiv å låste seg.. Så sendte jeg mail til Expert og lurte hva jeg sku gjøre.. Jeg fikk bytta den der, siden det var så kort tid sida jeg kjøpte den.. Tror det var rundt 5dager etter.. Så hvis den er ganske ny, prøv å bytte den i butkken du kjøpte den i! Lenke til kommentar
zaico Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Dersom du ikke har kjøpt den i en nettbutikk, kan du fint levere den inn der du kjøpte den! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Fra www.xbox.com: "Telefon Kundestøtte via telefon er åpen sju dager i uken: 800 14 174 eller +47 23162554 fra mobiltelefon Hørselshemmede (teksttelefon): 800 14 175 Åpningstider: Mandag-fredag: 9.00-22.00 Lørdag: closed Søndag:closed" 7658910[/snapback] Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hmm eg meiner bestemt eg ringte på ein lørdag eller søndag i sommer for å melde fra om K.I.A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå