Kalinken Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Amon Amarth - Death in Fire. & Hermods Ride to Hell (samme band). Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 In Flames - Cloud connected annet som er perfekt, helt til tanken på at cloud connected er bedre dukker opp. Lenke til kommentar
nymphad Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) In Flames - Only For The Weak In Flames - Reroute To Remain In Flames - Trigger In Flames - Come Clarity Soilwork - Rejection Role Soilwork - Song Of The Damned Soilwork - Distance Three Days Grace - Pain Three Days Grace - Animal I Have Become Three Days Grace - I Hate Everything About You For å nevne noen få Edit: In Flames - Starforsaken Endret 6. januar 2007 av nymphad Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 In Flames - Touch of Red In Flames - Black & White In Flames - Dark Signs In Flames - Free Fall Soilwork - Distortion Sleep Soilwork - Overload Soilwork - Nerve Killswitch Engage - My Curse Osv osv Lenke til kommentar
Simen_M Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Sirenia - At sixes and sevens Tristania - My lost lenore Kamelot - Center of the universe In Flames - Suburban me Ensiferum - Little dreamer Moonsorrow - Ukkosenjumalan Poika Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Tool - Stinkfist Gir meg gåsehud hver eneste gang jeg hører den. Er bare noe ømt og treffende med stemmen til Maynard som smelter meg. http://www.youtube.com/watch?v=07pLGIgyfjw Pink Floyd - Happiest Days of Our Lives Perfeksjon rett gjennom. Another Brick in the Wall part 2 er herlig den også - for all del - men "when they got home at night"-partiet i HDoOL er som en drøm. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 har funnet meg, men aner ikke hvem det er... synd det Men bare måte ha denne i mine innlegg også Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Susperia - Lack of comprehension 7642418[/snapback] Eventuelt Death, som har originalversjonen. Ca. dei perfekte songane eg fant ved å gå fort igjennom WMP: Immolation - Of Martyrs, And Men Atheist - Mineral Atheist - The Formative Years Cynic - Uroboric Forms DHG - Horrorizon Ghoul-Cult - Bulletbelt Berserker Graves At Sea - Red Monarch Mercyful Fate - The Oath Nile - Annihilation of the Wicked Pantera - Fucking Hostile Pentagram - Broken Wovs Witchcraft - Mr. Haze Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Opeth - Deliverance Ihsahn - Called by the fire Dan Swanò - Uncreation Edge of Sanity - Crimson I og II Green Carnation - Light of day, Day of darkness Perfekte sanger i mine ører. <3 Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Satyricon- Mother North Immortal- Tyrants Immortal- Antarctica Children of bodom- Northern comfort Opeth- Ghost of perdition Dimmu Borgir- Broderskapets ring Dimmu Borgir- Bloodhunger Doctrine Dimmu Borgir- Perfection of Vanity (Frysninger ) Og nesten alt av In Flames, de er jo perfekte på alle måter =) Edit: glemte noen. Endret 29. april 2007 av Sindrelol Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Slipknot Left behind Lordi hard rock halleluja youtubeklipp Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Woho enda en tråd der alle ramser opp sine favoritt rock/metall låter. Lenke til kommentar
Sokkhove Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Iron Maiden- Rime of the ancient mariner, run to the hills, the number of the beast++ Judas Priest- Ram it Down, painkiller, Metal Gods ++ Guns n roses- Night train, outta get me, november rain og haugevis med andre Endret 29. april 2007 av Sokkhove Lenke til kommentar
DeadEmotion Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Amon Amarth - Death in Fire. 7654156[/snapback] En av mine absolutte favorittlåter! Ellers (har valgt å ikke liste opp så mange av samme banda): Hardrock og lettere anvendelig, evnt. roligere metal/rock: Iron Maiden - The Prophecy El Caco - Oh You Anthrax - What Doesn`t Die Paradise Lost - Illumination Amorphis - The Smoke Katatonia - My Twin Megadeth - A Tout Le Monde Nirvana - Sappy Pearl Jam - I Got ID Audioslave - What You Are Death Angel - Thicker Than Blood Soil - Can You Heal Me Alice In Chains - Real Thing Soundgarden - Bleed Together Metal av hardere art: Kalmah - Defeat Amon Amarth - Asator 8 Foot Sativa - Destined To Be Dead In Flames - The Hive Amorphis - Black Winter Day Paradise Lost - The Painless Soilwork - Bastard Chain Dark Lunacy - Dolls Opeth - The Grand Conjuration Enslaved - Isa Destroyer 666 - I Am The Wargod Hypocrisy - Warpath Swallow The Sun - Descending Winters Fear Factory - Martyr Machine Head - Spine Pantera - Fucking Hostile Superjoint Ritual - Dress Like A Target Lamb Of God - Redneck Sepultura - Refuse, Resist Pro-Pain - Time Pissing Razors - Hanging On The Cross Skinlab - Anthem For A Fallen Star Slipknot - Three Nil Chimaira - Ressurection Slayer - Love To Hate Tror jeg stopper her... Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 The Project Hate - Burn Opeth - Reverie/Harlequin Forest High and Mighty Color - Over High and Mighty Color - Ichirin no Hana Ayreon - Pain Ayreon - Computer Eyes Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Ayreon - Day Three: Pain Pagan's Mind - Through Osiris' Eyes Bruce Dickinson - The Tower Iron Maiden - The Longest Day (Denne er orgasmisk ) Lenke til kommentar
Zithor Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 In Flames - Take this life Rhapsody - Gargoyles, Angels of Darkness Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Her er det null diskusjon, og masse oppramsing av artister med tilhørende låt-titler. Ergo er dette nok en telletråd, og den stenges derfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg