Gå til innhold

Forskjell på Samsung LE40R72B og Samsung LE40R721B

Anbefalte innlegg

Hei

Broren min og jeg (studenter) skal kjøpe en ny tv nå til leiligheten. Etter mye søking og lesing falt vi for denne tvn:

Samsung LE40R71B til 12500 + frakt. Men så har vi også denne:

Samsung LE40R72B til 13100 + frakt.

Jeg finner ikke ut hva som er forskjellen på de modellene, uten om prisene. Noen som vet? Hvis det finnes en bedre tv for oss til samme eller lavere pris, så ikke nøl med å si i fra. Vi trenger den samme oppløsninga pga pc og xbox 360.

Takk for all hjelp :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, det la jeg ikke merke til før nå. Da går vi selvfølgelig for den rimeligste. Tvn skal kjøpes inn den 15. (stipend og lønn), så kan jo hende den faller mer i pris også. Falt nesten 2000 over nyåret nå. Hvis noen har noen bedre tvr til samme pris så bare skriv :). Ellers ser jo dette ut som en utmerket tv.

Lenke til kommentar
Ok, det la jeg ikke merke til før nå. Da går vi selvfølgelig for den rimeligste. Tvn skal kjøpes inn den 15. (stipend og lønn), så kan jo hende den faller mer i pris også. Falt nesten 2000 over nyåret nå. Hvis noen har noen bedre tvr til samme pris så bare skriv :). Ellers ser jo dette ut som en utmerket tv.

Skal bestille samme tv'en (32" versjonen) på samme grunn, nemlig stipend og lønn ;)

Lenke til kommentar

Samsung R7 modellene er teknisk like alle sammen, små forskjeller i utseenende bare. Jeg har hørt de lager de "forskjellige" modeller slik at kjedene kan holde "prisgarantiene" sine. Er veldig happy med min nyinnkjøpte 32" R7 :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...