Kramstogen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Tenkte det hadde vært moro å høre hva dere har gjort med tingene deres Ulykker/Pranks/Ødelagt med vilje osv. Jeg begynner: Da jeg var i Tyrkia i sommer, skulle vi på stranden, en helt vanlig dag på sydenferie. Jeg putta min kjære lille iPod nano i lomma på badeshortsen mens vi gikk nedover, og da vi kom dit sprang jeg utti og svømte noen hundre meter utover. Så huska jeg at den lå i lomma Jeg tok den opp på land, skylte den i ferskvann, og tørka den i noen dager, nå spiller den musikk som bare det :!: iPod nano = Kvalitet!! EDIT: Skifta topic til diverse gjenstander Endret 4. januar 2007 av Kramstogen Lenke til kommentar
Kian_Alvane Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Kanskje ikkje heilt da du va ute etter, men eg har hatt mykje moro med å kobla spenning på forskjellege matvarer, blant anna appelsiner. Eg kobla til trefase 230v og fekk den til å koka slik at det rann appelsinjuice utover. Eg prøvde med tomat og fekk den til å lysa. Elles så har eg hatt fleire uhell med å kobla feil spenning til forskjellege apparat slik at dei blir øydelagt, dei er ikkje alltid lika godt merka og det er ikkje alltid eg tenkjer før eg kobler. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Poweret til USB hubben sa poff Likte så godt den hubben. Bada også en gang med min gamle Nokia 3310.. Den funka ikke lenger da. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Jeg hoppa fra 7m med min mobil, den funka ikke etterpå... edit: mobil Endret 4. januar 2007 av Best0 Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hadde et lite "uhell" for noen år sia på Langeby (en strand i Sandefjord)...jeg hadde en mobil som hadde sett sine beste dager, putta den i badebukselomma fordi jeg skulle til kiosken. Så når jeg var ferdig der sprang jeg som f*** ut i vannet (med moben i lomma) og det hadde jo jeg glemt da Så merka jeg det og gikk til mamma og sa: "ehhmm...det har skjedd et lite uhell" også smilte jeg et intelligent smil. Da var jeg uten mobil fra juni til april neste år. Sad end of story. Kan forresten si at den moben, den virka ikke etterpå Lenke til kommentar
Joney Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Kanskje ikkje heilt da du va ute etter, men eg har hatt mykje moro med å kobla spenning på forskjellege matvarer, blant anna appelsiner. Eg kobla til trefase 230v og fekk den til å koka slik at det rann appelsinjuice utover. Eg prøvde med tomat og fekk den til å lysa. Elles så har eg hatt fleire uhell med å kobla feil spenning til forskjellege apparat slik at dei blir øydelagt, dei er ikkje alltid lika godt merka og det er ikkje alltid eg tenkjer før eg kobler. 7642460[/snapback] Det er hørtes bare idiotisk ut! hva om du får strømgjennomgang? Kommer du i kontakt med 2 faser med hver arm, kan du få gjennomgang mellom hjerte og bli "hengende fast" eller dø konstant. Trenger ikke mere en 230 for det. Det der er hva jeg kaller uvettig bruk av elektrisitet, og det virker ikke helt som du veit hva du prater om, eller hvor farlig det faktisk er. Anyway, tør jeg spørre hvordan du fikk 230V på trefase her i Norge? Ettersom strømnetter her er 2 faset 230V~ og 3 faset 400V~ . anyway, on topic: Presterte å låse nøklene til skapet på skolen med skolebøker, vertøysett, multimeter osv inne i skapet (hengelås) så vaktmester'n måtte komme å klippe opp låsen.... flaut blei en inmari tung sekk den dagen.. edit: skriveleif Endret 6. januar 2007 av Joney Lenke til kommentar
Metaby Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Ehm.. vet ikke hvor jeg skal starte. Jeg har satt meg på Digital kamera så det knuste.. vælva en hylle i en glass buttik.. (måtte betale alt og ble på over 10.000 kroner) Hoppa fra 10m med mobilen i lomma.. Funket ikke etter på Vasket mobilen i tørketrommelen.. FUNKA ETTER PÅ var en sommer jeg hadde fått ny sykkel.. var 10 elns så skulle jeg bevise at med de nye demperne kunne jeg fly.. så hoppa utafor et 4 m stup med sykkelen.. Heldig vis landa jeg på gresset men sykelen gikk rett i asfalten og knuste.. Sølt cola på bærbare så den korslutta.. mista skole sekken min med bærbare i fra en skiheis.. var ikke snø så den ble ødelagt.. Låst inn nøkkelen til skapet på skolen par .. 8 ganger har også gjort mye mer utrolig dumt gjennom livet men:P har kalle navn "klodrian" på skolen.. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) joney 230 volt dreper ingen ikke 100 000v dreper, men .25A derimot det dreper Endret 6. januar 2007 av Lucifer89 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Kanskje ikkje heilt da du va ute etter, men eg har hatt mykje moro med å kobla spenning på forskjellege matvarer, blant anna appelsiner. Eg kobla til trefase 230v og fekk den til å koka slik at det rann appelsinjuice utover. Eg prøvde med tomat og fekk den til å lysa. Elles så har eg hatt fleire uhell med å kobla feil spenning til forskjellege apparat slik at dei blir øydelagt, dei er ikkje alltid lika godt merka og det er ikkje alltid eg tenkjer før eg kobler. 7642460[/snapback] Det er hørtes bare idiotisk ut! hva om du får strømgjennomgang? Kommer du i kontakt med 2 faser med hver arm, kan du få gjennomgang mellom hjerte og bli "hengende fast" eller dø konstant. Trenger ikke mere en 230 for det. Det der er hva jeg kaller uvettig bruk av elektrisitet, og det virker ikke helt som du veit hva du prater om, eller hvor farlig det faktisk er. Anyway, tør jeg spørre hvordan du fikk 230V på trefase her i Norge? Ettersom strømnetter her er 2 faset 230V~ og 3 faset 400V~ . anyway, on topic: Presterte å låse nøklene til skapet på skolen med skolebøker, vertøysett, multimeter osv inne i skapet (hengelås) så vaktmester'n måtte komme å klippe opp låsen.... flaut blei en inmari tung sekk den dagen.. edit: skriveleif 7654374[/snapback] Dette hørtes bare idiotisk ut! Hva om du låser deg selv inne? Gjør du det, kan du bli "hengende fast", eller dø etter lang tid. Trenger ikke mer enn en uke for det. Dette er hva jeg kaller uvettig bruk av lås, og det virker ikke helt som om du veit hva du prater om, eller hvor farlig det faktisk er. (sorry, kunne ikke dy meg. ) Lenke til kommentar
Mow Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Kanskje ikke ulykke, men når lillesøsteren min var yngre syntes hun det var så lite farger i MAD bladet mitt (første bladet noengang sluppet ut i Norge). Vips var det bladet verdiløst. Trist, kunne vært verd mye en gang i tiden :| Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 joney 230 volt dreper ingen ikke 100 000v dreper, men .25A derimot det dreper 7654995[/snapback] Det er vel mere som var feil der enn bare det Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Bada med mobilen.. Den er nå solgt.. over QXL.. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Ehm.. vet ikke hvor jeg skal starte. Jeg har satt meg på Digital kamera så det knuste.. vælva en hylle i en glass buttik.. (måtte betale alt og ble på over 10.000 kroner) Hoppa fra 10m med mobilen i lomma.. Funket ikke etter på Vasket mobilen i tørketrommelen.. FUNKA ETTER PÅ var en sommer jeg hadde fått ny sykkel.. var 10 elns så skulle jeg bevise at med de nye demperne kunne jeg fly.. så hoppa utafor et 4 m stup med sykkelen.. Heldig vis landa jeg på gresset men sykelen gikk rett i asfalten og knuste.. Sølt cola på bærbare så den korslutta.. mista skole sekken min med bærbare i fra en skiheis.. var ikke snø så den ble ødelagt.. Låst inn nøkkelen til skapet på skolen par .. 8 ganger har også gjort mye mer utrolig dumt gjennom livet men:P har kalle navn "klodrian" på skolen.. 7654695[/snapback] Godt gjort Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hadde en motorola timeport for noen år tilbake... Så fant en velmenende treåring ut at den var skitten. Løsningen i hans øyne var å vaske den i en bøtte vann. Etter å ha tørka den på en varmeovn i litt over et døgn funka den like bra... Lenke til kommentar
Joney Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) joney 230 volt dreper ingen ikke 100 000v dreper, men .25A derimot det dreper 7654995[/snapback] får du 230V gjennom hjerte skal du ligge på overvåking på sykehuset i minst 1 døgn. edit: nå har jeg sakt det jeg skulle sakt, og kommer ikke til å spamme ned denna tråden med en meningsløs diskusjon om det er farlig å få 230V gjennom hjertet.. bye bye.. Endret 6. januar 2007 av Joney Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Kameraten min hadde lyst på ny mobilteleon så vi sjekka hvordan den egnet seg i forskjellige idretter, derav golf, Basket, hockey, og til slutt: Baseball, der tok den kvelden Mista mp3spilleren min ute rett før vinteren i (fori)fjor, så kom snøen kanskje over 1,5m med brytekant. Når våren kom fant fetteren min den, og den fungerer yppelig fremdeles Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Vi promper ikke i andre sine tråder, en meningsløs post slettet. Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 fikk kneet virra inn i ledningen til øretelefonene en gang jeg skulle hoppe ned fra scenekanten på skolen, merka ikke det jeg så jeg dro jo ut beina når jeg skulle lande. var jo dritredd for at jeg hadde ødelagt de (kosta 800kr), men dem funka jaggu meg like godt etterpå, ikke noe skade på ledningen i det hele tatt Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Den er kanskje ikke verdifull i deres øyne, men den er det i mine. Julen 2005 fikk jeg verdens fineste topp i julegave. På kvelden fant jeg ut at den skulle jeg ha på meg 1. juledag. Jeg så den var litt skrukkete, så jeg tenkte at jeg skulle stryke den til tross for det skjøre stoffet (vet ikke helt hva slags stoff det er). Før jeg strøk den tenkte jeg: "Jeg burde spørre mamma først, stryker du den og det går galt, kommer du til å henge deg fordi du ikke gjorde det først". Jeg gjorde det ikke fordi mamma hadde lagt seg. Jeg la toppen på strykebrettet. I det jeg satte strykejernet ned kjente jeg at det gikk galt. Jeg turte nesten ikke se ned, men måtte til slutt. Jeg hadde laget det hullet i verdens fineste topp. Jeg satte meg ned og hylskrek, jeg har faktisk aldri grått så ekstremt før. Mamma kom og lurte på hva som hadde skjedd, hun trodde noen var død, men neida. Der satt jeg med toppen i armene som om det var en baby og skrek. Etter jul ble det satt i gang en storstilt leteaksjon, men ingen butikker hadde igjen den toppen. Heldigvis greide mamma å fikse den. Mamma Endret 6. januar 2007 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg var alene i Frankrike på en fransk skole, og foreldrene mine sa jeg måtte jo passe veldig godt på mobilen, for uten den kunne jeg havne i problemer. Jeg løp ut i vannet andre dagen med en mobil i lomma og den ble umiddelbart ødelagt. Foreldrene mine ble temmelig stressa, men det ordnet seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå