2die4 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Koblet en s-video kabel mellom pc og tv. Der man kan velge kilde (ext1 osv) setter jeg den på "side". Får ikke noe bilde på tv. Hva er problemet? Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Koblet en s-video kabel mellom pc og tv. Der man kan velge kilde (ext1 osv) setter jeg den på "side". Får ikke noe bilde på tv. Hva er problemet? 7642082[/snapback] Du må nok høyreklikke på skrivebordet ditt, inn i egenskaper på skjermkort (eller hva enn det heter på Norsk), for så å aktivere video-ut. Du må sikkert også aktivere "Span", dvs. at tv'en blir en slags høyredel av pc-skjermen din. TV'en er ikke så veldig fin å lese tekst/se ikoner på, med mindre du har en av de bedre hdtv kompatible tv'ene (men dog. måtte du kjørt hdmi, vga eller dvi for å fått hdtv oppløsningen) Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Uten at jeg har fikset noe video-ut, så ser jeg bakgrunnsbilde jeg har på skrivebordet på tv skjermen. Ikke noe annet, bare bakgrunnsbilde. Er innstillingene riktig da? Står video-ut på, siden man ser bakgrunnsbilde? Endret 12. januar 2007 av 2die4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå