Formica Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Lurer på om noen vet om du kan velge å sloss på den amerikanske eller vietcong siden? Hadde vært utrolig kult å gi amerikanerene noen kuler å tygge på! [ Denne Melding var redigert av: Formica på 2002-11-24 22:41 ] Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Pass deg, Bush kan komme på og bombe deg pga. det du sa nå Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 I singleplayer er det kun US AirCav/Marines du kan velge, men i multiplayer kan du slite de amerikanske styrkene i fillebiter med VC gutta... Bravo 2 Six, OUT! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 er dette det tidligere kalte "VC" det er snakk om? Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 VC=Vietcong Syns det er uhørt at man ikke skal kunne være VC i singleplayer. Det hadde vært mye mer interressant. Men uansett synes jeg spill som baserer seg på såpass ferske kriger lukter gammel fisk. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 ja i single kan man bare være amerikanske jævler,skulle gjerne ha vært vc med ak og skutt americanerne og bush. Syns det er nok spill om vietnam krigen gi meg heller et spill om afghanistan og spill som taliban og møte osama :smile: Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Quote: Den 2002-11-28 22:12, skrev MrLee:er dette det tidligere kalte "VC" det er snakk om? Det kommer et annet spill ved navn Vietcong, hvis det er det du lurer på. Det er ikke det samme spillet med nytt navn. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 at, takker...ville vært litt skuffa da ja.. :smile: Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Åhå, et annet Vietcong spill? Hvem lager det da? Links? Lenke til kommentar
The K4 Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Gå og søk på Google [ Denne Melding var redigert av: The K4 på 2002-11-29 12:37 ] Lenke til kommentar
Formica Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 mange vietnam spill??? kan ikke mene å huske at jeg har sett sååå mange spill basert på denne krigen. gleder meg til å jage amerikanerene ut av landet med halen mellom beina... :smile: Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Quote: Den 2002-11-29 12:29, skrev Ratatosk:Åhå, et annet Vietcong spill? Hvem lager det da? Links? Jeg skrev en liten artikkel med noen skjermbilder fra spillet i sommer: http://www.gamer.no/artikler/juni2002/vietcong.html Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Det har kommet ut en nydelig -nam for OFP.. Har testet den litt med prøveoppdrag, og det å vasse over en elve og inn i jungelen på den andre siden i pøsregn, vel vitende om at VC kan være hvor som helst, er nervepirrende. Den kan bl.a. hentes herfra. Innstallasjonen var enkel, og det er lagt til diverse nye animasjoner. En liten mission følger med, og folk har allerede begynt å lage en del missions for pakken (SP og COOP). Sakset fra OFP forumet: Quote: Its out the Seb Nam Pack 2!SEB Nam Pack 2For OFP: Resistance 1.85Nam Pack 2 provides users with units and weapons and vehicles from the Vietnam War.Units include:Army, Marines, Air Cav, Special Forces, LRRP, MFR, SEALs,Viet-Cong Main Force and Local VC, and North Vietnamese Army (NVA) soldiers.LSSC Fast Attack BoatSampan 60mm Mortar pitDShK Hvy MGun pitUH-1D# (seats UH-1H# (seats 12) UH-1H (seats 6)UH-1C# ARA UH-1C# Gunship OH-6A# Left GunnerOH-6A# Right GunnerAH-1G# CobraAH-1J# CobraCH47C Chinook # Helis marked with the "#" have customisable nose paint textures which can be altered via the setObjectTexture command.Also included:- A temporary armor pack (coded only, no new models). - Mine pack from CoC (including the Claymore and Bouncing Betty)- Ia Drang Island (revised Ia Trang island) with relocated ILS runway, Fixed AI Pathing in forests and new land textures. Lenke til kommentar
Formica Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 Der er akseptabelt at man kun kan være US soldater i et spill som heter platoon. Men hvorfor kan man ikke være VC soldater i et spill som heter vietcong? Arrrrg... Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Er Platoon kult? Har enda ikke kommet over noen reviews. Har spillet, men ikke giddet å teste det skikkelig da jeg ikke har hørt noe spesielt om det. SPilte litt på tutorial'n, men virket ikke så veldig bra, men det var nå bare et flaut førsteinntrykk... Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: Den 2002-12-01 12:35, skrev Formica:Der er akseptabelt at man kun kan være US soldater i et spill som heter platoon. Men hvorfor kan man ikke være VC soldater i et spill som heter vietcong?Arrrrg... I singleplayer kampanjen stemmer det at du kun kan spille US, men i multiplayer kan du velge om du vil spille US eller VC. Edit: dette gjaldt selvfølgelig for Vietcong. _________________ [ Denne Melding var redigert av: RogueFreak på 2002-12-01 17:22 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå