Trygve Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hei, jeg har tre skjermkort som skal virke, men ett av dem funker ikke i spill. Problemet er at det skjermkortet jeg ikke kan spille med er det eneste kortet som "virker" i min PC. Alle kortene skal egentlig virke i PC-en min, men med de to andre kortene virker ikke skjermen slik som den skal. Noen ganger kommer jeg helt inn i windows, men med det andre kortet er har jeg ikke komt lenger enn loading screen. Er det noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
kjetilm Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hva med å begynne med å forklare hvilke skjermkort som virker og hvilke som ikke.... Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Det eneste kortet som virker som det skal i min PC er ett ati 9800 pro, og de to andre er 9800 pro og ett GeForce 4. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 bump bump bump :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå